عبداالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در احکامی جداگانه‌ای بابک دین پرست را به سمت رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور و روح الله جمعه‌ای را به عنوان مشاور خود در امور رسانه منصوب کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست پیش از این مسوولیت معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر را برعهده داشته است.

جمعه‌ای پیش از این رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور بود.

پرویز اسماعیلی نیز قبل از این مشاور وزیر کشور در امور رسانه بود.

دربخشی از حکم انتصاب بابک دین پرست آمده است: انجام اقدامات و هماهنگی های لازم برای ایجاد نظام اطلاع رسانی پویا و کارآمد، برقراری ارتباط و همکاری موثر و متقابل با رسانه ها و ساماندهی و انسجام بخشی به تعاملات بین المللی وزارت کشور در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را به عنوان انتظارات از رییس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور برشمرده است.

وزیر کشور همچنین توفیق روزافزون را برای دین پرست در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستار شده است.

در حکم دیگر رحمانی فضلی برای انتصاب جدید روح الله جمعه ای ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات وی، توفیق انجام وظایف و امور محوله از درگاه پروردگار قادر متعال خواستار شده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =