۰ نفر
۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

ایسنا نوشت:در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل علی‌رغم دو روز گذشته روند کاهشی را دنبال کرد و درنهایت به رقم ۹۱ هزار و ۱۵۲ واحدی رسید، اما آیفکس توانست با سه واحد رشد تا عدد ۱۰۳۰ واحدی بالا رود.

امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۰۳ واحد افت کرد و به رقم ۹۱ هزار و ۱۵۲ واحدی رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با پنج واحد کاهش تا رقم ۱۷ هزار و ۶۲۲ کاهش یافت.

امروز در حالی شاخص کل روند نزولی به خود می‌گیرد که در روزهای گذشته توانسته بود با دو بار سقف شکنی تا تراز ۹۱ هزار و ۲۵۰ واحدی بالا رود، اما در معاملات امروز شاخص آزاد شناور نیز با ۹۷ واحد کاهش به تراز ۹۸ هزار و ۵۵۷ واحدی رسید و شاخص اول و دوم هر کدام به ترتیب ۲۳ و ۴۸۴ واحد افت کردند.

نمادهای مخابرات ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید امروز بیشترین تاثیر مثبت را در دماسنج بازار سرمایه داشتند. در طرف مقابل پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد خوزستان بیشترین تاثیر کاهنده را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۲۰۰ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۳۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۶۱ هزار و ۸۱ نوبت دادوستد بود.

آیفکس نیز امروز سه واحد رشد کرد و به رقم ۱۰۳۰ واحدی رسید. از جمله نمادهای تاثیرگذار در آیفکس پتروشیمی مارون، پالایشگاه نفت لاوان و پتروشیمی زاگرس را می‌توان نام برد.

35224

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =