تسنیم نوشت:

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فردا پایان می‌یابد، گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 توسط سازمان سنجش کشور گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور شامل 13 دستگاه اجرایی برای به‌کارگیری افراد واجد شرایط و تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای فردا پنجشنبه پایان می‌پذیرد.

او با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: به داوطلبان و علاقه‌مندانی که تاکنون برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه منتشر شده سازمان مدیریت در 17 فروردین‌ماه و اصلاحات لازم در صورتی که واجد شرایط بودند حداکثر تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 فروردین ماه براساس دستورالعمل‌های مربوطه نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اول خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

توکلی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 19 فرودین ماه 153 هزار و 684 نفر در این آزمون ثبت نام کردند که از میان 18 هزار و 593 داوطلب برای شرکت در آزمون در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و 77 هزار و 727 نفر برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی ثبت نام کرده‌اند.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    1 6
    آیا دانشجویان هم میتوانند ثبت نام کنند؟
  • بابک A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    14 1
    این آزمونم مثل آزمون استخدام ادواری هست نتیجه نه استخدامی و نه شغلی فقط هزینه ای که می پردازیم.چاپ کن خبر جان چاپ