تسنیم نوشت:

مدیر عامل اپل همچنان احترام خاصی برای استیو جابز قائل است و خبر از کار روی پروژه‌ای داده که هنوز هیچ‌کس از آن مطلع نیست و به نوعی در راستای نوآوری‌های جابز است.

بزرگترین رویداد تکنولوژی امسال را شاید بتوان در ارتباط با رونمایی هفته گذشته از محصولات اپل دانست.

در آن رویداد دو گوشی جدید آیفون و ساعت هوشمند اپل معرفی شد.

تیم کوک اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری CBS به گونه‌ای صحبت کرده که گویی روح استیو جابز در کالبد مدیر جدید نیز دمیده شده است.

مدیر اپل در این مصاحبه گفته است که ما برای ورود به تولید آیفون‌های بزرگ‌تر از قبل می‌توانستیم اقدام کنیم اما به دنبال محصول بهتری بودیم و به همین منظور با تأخیر اقدام به تولید نمایشگرهای بزرگتر کردیم.

جالب است که کوک در این مصاحبه هک شدن حساب‌های کاربری آی‌کلاد بازیگران و چهره‌های مشهور آمریکایی را رد کرده و گفته که حملات فیشینگ موجب به خطر افتادن حریم این افراد شده است.

مدیر اپل با احترام به مقام جابز گفته که اتاق او همچنان سر جای خودش باقیست و حتی اسم استیو جابز پشت در نصب است.

علاوه بر این، صحبت‌های مبهم و البته هیجان‌آوری نظیر رقابت با گوگل به جای سامسونگ نیز توسط او مطرح شده که تنها برخی کلیات را در بر می‌گیرد.

کوک در بخشی از این مصاحبه گفته است که ما در حال کار بر روی محصولاتی هستیم که هیچ کس از آن اطلاعی ندارد.

وی همچنین گفته است که اطلاعاتی از این محصولات و طرح‌های نوآورانه جایی منتشر نشده و لو نرفته است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    26 35
    کجا آيفون 6 رويداد تکنولوژي بوده؟ تمام اين امکانات رو 2012 رو موبايلهاي اندرويدي داشتيم اگر رويداد تکنولوژي بخواهيم نام ببريم سامسونگ گلکسي نوت ادج است
    • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      12 3
      برید گند کاری های ساسمسونگ رو جم کنید سهامش عین پیست اسکی داری سقوط میکنه فروشش پایین اومده بقیه رو مسخره میکنه و فقط همین کارو بلده
    • ali IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      6 1
      دوست خوشتیپ، اصلا اینکه سامسونگ 8 تا هسته داره و رزولیشن تصویرش 4k و فلان خصوصیات رو داره ، همش بازی تبلیغاتیه.مهم اینه که هنوز واسه خودس سیستم عامل نداره و از اندرویدی که همه گوشیها ازش استفاده میکنن بهره میبره. مهم کارایی گوشیه.مهم اینه که تو بعد از 6 سال هنوز داری به روز از گوشیت استفاده میکنی..نه اینکه بعد 1 سال هنگ کنه.دیگه بالا نیاد.انتنش بره. میخوام بدونم این هسته ها اونوقت میان مشکل گوشیت رو برطرف کنن یا نه ؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
      3 0
      تفاوت سامسونگ و اپل مثل تفاوت ماشین کره ای و ماشین آلمانیه. وقتی به ماشین کره ای نگاه میکنی می بینی تمام امکانات رو داره و در ظاهر حتی مدرنتر از ماشین های آلمانیه، ولی کسی که پولش رو داشته باشه میره سراغ اون ماشین آلمانیه که حتی در ظاهر امکانات کنتری داره. داشتن امکانات همه چیز نیست. این که گوشیت رو پر کنی از امکانات ولی کار اصلیش رو خوب انجام نده به هیچ دردی نمی خوره. من عشق اپل نیستم، ولی حداقل الان اپل واسش اون حس راحتی کاربر موقع استفاده از گوشیش مهمتر از اضافه کردن امکانات گوشیه. اپل هم اگه بیفته به اضافه کردن بی دلیل و بدون پشتوانه امکانات وضعیتش مثل سامسونگ خواهد بود.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    17 11
    ايفون سيكس كه عاليه. منتظرم بياد ايران ببينم چجوريه.
  • گبی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    6 2
    سامسونگ که عددی نیست.