رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش درباره حواشی تخریب کافه نادری گفت: متاسفانه عجله‌ای در این خصوص صورت گرفته، چراکه مالک قصد تخریب نداشت و سوءتفاهمی آن هم در فضای مجازی ایجاد شده و متاسفانه شاهد عجله در گفتار و رفتار بودیم.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت به قدس را محکوم کردند، گفت: همچنین فرمانده سپاه تهران در صحن علنی شورای شهر حضور یافت و باید بگویم قرار بود این سخنرانی به مناسبت هفته بسیج انجام گیرد اما به دلیل زلزله غرب کشور این سخنرانی به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه سردار یزدی توضیحاتی درخصوص خدمات بسیج در شهر تهران ارائه کرد، گفت: همچنین خواستار حمایت شورای شهر از اقدامات سپاه و بسیج در تهران شد.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش همچنین لایحه دو فوریت شهرداری تهران به زلزله‌زدگان کرمانشاه به تصویب رسید، گفت: البته فرمانداری به بخشی از این مصوبه اعتراض داشت که با جمع‌بندی اعضای شورای شهر این مساله منتفی شد.

هاشمی همچنین درخصوص حواشی تخریب کافه نادری گفت: متاسفانه عجله‌ای در این خصوص صورت گرفته، چراکه مالک قصد تخریب نداشت و سوءتفاهمی آن هم در فضای مجازی ایجاد شده و متاسفانه شاهد عجله در گفتار و رفتار بودیم.

وی با بیان اینکه سازمان‌های دولتی براساس قانون حق دارند که ساختمان‌ها و املاک خود را به فروش برسانند اما نباید نسبت به تخریب آنها آن هم بدون نظر میراث فرهنگی اقدام کنند، گفت: در این موضوع ستاد اجرایی فرمانده امام (ره) مظلوم واقع شد چراکه هیچ قصدی برای تخریب نداشته است و حتی در صحبت کوتاه این ملک را از لیست مزایده خارج کرده است.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه قرار نبود هیچ اتفاقی در کافه نادری بیفتد، گفت: باید بگویم حسن نیت و یا شیطنت برخی افراد، موجب واکنش‌های تند و تیز شد که البته از رییس ستاد اجرایی فرمان امام تشکر می‌کنم.

هاشمی درخصوص انتصاب فردی در معاونت شهرسازی نیز گفت: انتصابات جزو اختیارات معاون شهردار است که البته در فضای مجازی اعتراضاتی نیز شد اما شورا وارد نمی‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =