پربازدیدهای ۷ مهر/ به کوه زدن احمدی‌نژاد تا صدور حکم پرونده مرگ کیارستمی

پربازدیدترین اخبار ۷ مهر همچنان به منع احمدی‌نژاد از حضور در صحنه سیاسی مهم کشور اختصاص دارد.

همچنان در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز، واکنش های مردم و چهره های سیاسی به منع احمدی نژاد از حضور در انتخابات دیده می شود، در پربازدیدترین خبر این دسته اعتراض آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی به اهانت به احمدی‌نژاد به چشم می خورد و پس از آن هم تصویری از کوهنوردی احمدی‌نژاد بعد از اعلام عدم کاندیداتوری‌اش در انتخابات پربازدید شده است. بعد از این اخبار هم گزارشی منتشر شد که نشان داد دیدار احمدی‌نژاد با نخست وزیرکشور ۱۱۳هزارنفری، ۲میلیون دلار برای ایران آب خورد.

در اخبار پربازدید اقتصادی هم  عقب نشینی عربستان از آوردن ایران در طرح فریز نفتی پربازدیدترین خبر بود. پس از آن مردم برای دانستن تاریخ مصرف خودروهای جدید پژو در ایران اشتیاق نشان دادند و تعداد زیادی از مخاطبان پولدار خبرآنلاین هم به  جزییات حذف یارانه خانوارهای پردرآمد سرک کشیدند ببینند از لیست یارانه بگیران حذف می شوند یا نه.

لاله و ستاره اسکندری عزادار شدند. این خبر، پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگ و هنر ما بود. به این دو خواهر هنرمند تسلیت می گوییم. مجید صالحی هم درباره بیماری قلبی خود همه چیز را گفت تا مردم نگران سلامت این بازیگر هم باشند. نخستین تاثیر طلاق بر زندگی کاری برد پیت هم خود را نشان داد تا به این بازیگر هالیوودی بفهماند جدا شدن از آنجل چندان هم راحت نیست.

در بین اخبار اجتماعی هم خبر درآمد ۸۴۲میلیاردی دولت و دفاتر از خرید و فروش خودرو برای مخاطبان جذاب بود. پس از آن مردم به  واکنش معاون رییس‌جمهور به تخریب کاخ صاحبقرانیه به خاطر اطلس‌مال توجه نشان دادند و  صدور حکم پرونده پزشکی کیارستمی   هم برای مخاطبان این سرویس خواندنی تلقی شد.

از آن سو دنیا هم سرانجام مشخص شد موشک عامل سقوط هواپیمای مالزی از کجا شلیک شده است. توئیتر سفارت اسرائیل در انگلیس هم غیر رسمی از مرگ شیمون پرز خبر داد تا پرونده پایه گذار بخشی از تاریخ تنش در خاورمیانه بسته شود. واکنش حماس به مرگ شیمون پرز هم بخش دیگری از این ماجرا بود که پربازدید شد.

از دنیای فناوری اطلاعات هم خبر رسید  نوت ۷ با باتری امن چینی هم منفجر شد  تا همه خریداران این وسیله بفهمند به جای گوشی، بمب خریده اند.
کاریکاتور پربازدید ما هم طعنه ای به سخنان احمدی نژاد در مناظره معروف 88 داشت: من اینجا یه عکسایی از شوهر این خانم دارم که...

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =