توضیحات مدیرکل بنیاد مسکن ایلام درباره‌ی نحوه‌ مراجعه‌ خسارت‌دیدگان از زلزله‌ی اخیر

ایسنا نوشت:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام شرایط مراجعه‌ی خسارت‌دیدگان از زلزله‌ی اخیر در مناطق شهری و روستایی را اعلام کرد.

 «فریادرس شهبازی» اظهار کرد: براساس توافقات صورت گرفته و به منظور رفاه حال روستائیان عزیز، مدارک مورد نیاز جهت پرداخت خسارت به افرادی که منازل مسکونی آنها در زلزله اخیر استان ایلام دچار خسارت شده است، توسط دهیاری‌ها جمع‌آوری و به صورت یکجا "برابر با اصل" می‌شوند و هیچ نیازی به مراجعه این عزیزان به دفترخانه‌ها نیست.

وی گفت: طبق تفاهم صورت گرفته مابین فرمانداران و دفترخانه‌ها، در تمام شهرستان‌های استان (بجز شهر ایلام) برای "کپی برابر اصل" کردن مدارک مورد نیاز تنها 5 هزار تومان از شهروندان اخذ خواهد شد.

شهبازی از شهروندان ساکن "شهرایلام" که در این زلزله دچار خسارت شده‌اند، خواست به دفترخانه‌ها مراجعه نکنند چرا که هنوز با دفترخانه‌های شهر ایلام تفاهمی برای انجام این کار صورت نگرفته و متاسفانه شنیده می‌شود که دفترخانه‌های شهر ایلام برای کپی برابر اصل کردن مدارک شهروندان 30 هزارتومان وجه اخذ می‌کنند؛ لذا از شهروندان ایلامی تقاضا داریم به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =