تسنیم نوشت: فرمانده یگان ویژه صابرین گفت: دست به دست هم محکم اسلحه‌ها را بگیریم که تا نابودی اسرائیل کمتر از ۲۵ سال باقی مانده است.

سرهنگ ابراهیم آتانی فرمانده یگان ویژه صابرین در همایش مشترک تیپ 65 و یگان ویژه صابرین که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد با اشاره به اینکه وحدت ارتش و سپاه از زیباترین جلوه‌های نیروهای مسلح است؛ ‌اظهار داشت: ماهیت مردانگی، غرور و افتخار در دلاورمردان نیروهای ویژه و رزمندگان وجود دارد. در فرهنگ کشورها که مطالعه می‌کنیم؛ هر تسلطی که از طرف بیگانه رخ داده منشا آن تفرقه بوده است. در تفکر اسلامی وحدت بسیار ارزشمند است و باید بدانیم که اگر قرار است که کشور، دین و ناموسمان را حفظ کنیم؛ شرط اصلی آن وحدت است.

سرهنگ آتانی با اشاره به اهمیت نقش نیروهای مسلح در دفاع از امنیت ملی تاکید کرد: نیروهای مسلح بنابه تعابیر بزرگان ویژگی‌های بزرگی دارند که نبود آنها با اضمحلال کشور مواجه می شود. لباس مقدسی به تن ماست و باید شرف این لباس را حفظ کرد. دلسوزانه‌ترین حمایت‌ها اتحاد ارتش و سپاه است و جلوه این حمایت‌ها و همکاری‌ها را در 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: امروز ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند و دست به دست هم برای انسجام کشور تلاش می‌کنند. دست به دست هم محکم اسلحه‌ها را بگیریم که تا نابودی اسرائیل کمتر از 25 سال باقی مانده است.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =