فرصت ارسال آثار به جشنواره اعتیاد و رسانه در کردستان تمدید شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان از تمدید ارسال اثر به جشنواه اعتیاد و رسانه در این استان تا ۲۵ دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سلیم کریمی در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان اظهار داشت: مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره اعتیاد و رسانه تا ۲۵ دی ماه سال جاری تمدید شد.

وی گفت: این جشنواره به صورت استانی برگزار می شود و تمامی اهالی رسانه که در نشریات محلی، رسانه های کشوری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعالیت دارند، می توانند در آن شرکت کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان افزود: این جشنواره در بخش های عکس، تیتر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، طنز و کاریکاتور برگزار می شود.

وی افزود: هر فرد می تواند در دو بخش حضور پیدا کند و در هر بخش نیز سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و در نهایت در هر بخش افراد برتر معرفی شده و از آنها تقدی و تجلیل می شود.

کریمی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، یاد آور شد: اطلاع رسانی گسترده در حوزه مبارزه با مواد مخدر یکی از نیازهای ضروری است و باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: تاکنون ۲۴ اثر به جشنواره ارسال شده است و انتظار می رود که از این پس شاهد ارسال آثار بیشتر از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه استان کردستان باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان عنوان کرد: تمامی آثاری که از فروردین ماه سال ۹۵ تا ۲۵ دی ماه سال ۹۶ در رسانه های مختلف چاپ شده اند می توانند در این جشنواره حضور یابند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =