اختصاص ۲۴ ساعت مکالمه رایگان همراه اول به مناطق زلزله زده

همراه اول جهت تسهیل ارتباط در مناطق زلزله زده، مکالمه رایگان درون شبکه به شهرهای زلزله زده استانهای کرمانشاه و ایلام، اختصاص داد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیارایران، پس از وقوع زلزله دراستانهای ایلام و کرمانشاه، شبکهاپراتور اول در آن مناطق کاملاًپایدار بوده و انتقال ترافیک بدون هیچگونه اختلالی صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش دقایقی پس از وقوع زلزله، تیمهای فنی همراه اول در این مناطق حاضر شده وبا توجه به قطعی برق در برخی مناطق در ساعات اولیه، باتجهیزسایت ها به برق اضطراری،سرویسدهی به مناطق زلزله زده را میسرکردند.

انتقال سایتهای BTS اضطراری به مناطق زلزله زده، افزایش ظرفیت سایت های موجود و بازدید از کلیه سایت های منطقه و حصول اطمینان از عملکرد مناسب آنها، از دیگراقدامات اپراتور اول در مناطق زلزله زده بوده است.

همراه اول جهت تسهیل ارتباط درشهرهای زلزله زده اسلام آباد غرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرند، گهواره، گیلانغرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله، مکالمه رایگان درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفنهای ثابت) از ساعت ۱۴ روز دوشنبه به مدت ۲۴ ساعت در نظر گرفته است.

بااقدامات پیشگیرانه و تسریع در اقدامات پس از وقوع زلزله، علی رغم افرایش بسیار زیادترافیک منطقه، سرویس دهی به هم وطنان زلزله زده به صورت نرمالدر حال انجام است.

همچنین همراه اول، از روز سه شنبه به مدت یک هفته، تسهیلات خاصی را برای مناطق زلزله زده در نظر گرفته کهج زییات آن متعاقباً اعلام می شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727134

برچسب‌ها