سیدمحمد قاسمیان جوان هم استانی که این روزها مشغول فعالیت‌های هنری است، از ساخت تیتراژ و نماهنگ‌های جدید برای برنامه «عصر خانواده» شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی در ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، سیدمحمد قاسمیان، کارگردانی که آثار او از شبکه های مختلف درحال پخش است، با اعلام اینکه همکاری‌های بیشتری با تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان تلویزیون در ماه‌های آینده کلید می‌خورد، گفت: در حال حاضر تیتراژ و نماهنگ‌های برنامه زنده «عصر خانواده» از شبکه دو، تواشیح مذهبی گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و تیتراژ برنامه زنده «من و شما» از شبکه شما بر روی آنتن تلویزیون بوده و آثار دیگری نیز در مرحله پیش تولید می‌باشند.

او ادامه داد: اخباری از پخش نماهنگ‌هایی که به سفارش صدا و سیما تولید شده اند، ولی از شبکه‌های ماهواره ای پخش می‌شوند وجود دارد که باعث اعتراض ما شده است.

کارگردان هنری برنامه «عصر خانواده» تاکید کرد: فعالیت‌های تیم تولید برای رسانه ملی بوده و شبکه‌ها و سایت‌های خارجی اجازه پخش آن‌ها را ندارند.

برنامه «عصر خانواده» شنبه تا چهارشنبه به‌ صورت زنده از شبکه دو بر روی آنتن می‌رود
سیدمحمد قاسمیان افزود: امیدوارم بتوانم در آینده‌ای نزدیک آثاری از استان کهگیلویه و بویراحمد که نشانگر جذابیت‌های طبیعی و فرهنگی آن می‌باشد، تولید کرده و از ظرفیت رسانه ملی برای نمایش و معرفی آن‌ها استفاده کنیم.

سیدمحمد قاسمیان پیش از این نماهنگ‌های خوانندگانی همچون «دکتر محمد اصفهانی»، «بابک جهانبخش»، «علیرضا طلیسچی» و «میلاد بابایی» را برای شبکه های تلویزیونی ساخته است و تیتراژ برنامه «عصر خانواده» آخرین کار او در رسانه ملی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =