انتظارات مردم، اساس برنامه ریزی های مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته بوده است

شهردار کرج گفت: مدیریت شهری این کلانشهر طی چهار سال گذشته، تمامی برنامه ریزی های خود در زمینه عمران، خدمات، شهرسازی، مدیریت ترافیک و... را براساس انتظارات مردم و نیازمندی های شهر طراحی و به اجرا درآورده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج  ، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان شهری کرج از آغاز فعالیت دوره چهارم اسلامی شورای شهر تا کنون، با توجه به انتظارات مردم برای هر محدوده از شهر طرحی خاص را به فراخور جمعیت موجود، اعتقادات و مسائل اقتصادی تدوین و اجرایی کرد.
شهردار کرج اظهار داشت: جاری شدن این رویکرد موجب انتفاع منطقی شهر شده و تمامی پروژه های شهری بر اساس اقدامات کارشناسی و تخصصی به بهره برداری رسیده است.
ترکاشوند با تاکید بر تامین نیاز شهروندان در زمنیه مرتفع ساختن معضلات شهری، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در مدت زمان مذکور با تکیه بر افکار و ایده های نو نسبت به ارائه طرح های شهری اقدام می کردند تا از این طریق رضایتمندی شهروندان را در حد مطلوب کسب کنند و شواهد امر در سطح شهر حاکی از تحقق این مهم دارد.
این مسئول یادآور شد: شناخت نیازها، انگیزه‌ها، خواسته‌های کارکنان، اتخاذ خط مشی‌های مناسب و ایجاد هماهنگی بین اهداف سازمان و اهداف کارکنان، مهمترین گام در اثربخش بودن برنامه ریزی های مدیریت شهری کرج طی چند سال اخیر بوده است که انجام آن به نحو اصولی، منتج به نتایج ارزنده ای شده و پیشرفت چشمگیری را در شهر رقم زده است.
وی بیان کرد: این دستگاه تا کنون در انجام فعالیت های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی موفق عمل کرده و تمامی فعالیت های عمرانی در شهر با محوریت مسائل حمل و نقل و کاهش ترافیک شهری انجام گردیده است.
شهردار کلانشهر کرج در پایان خاطر نشان کرد: این مجموعه مدیریتی چهار سال پی در پی، طبق سیاست های تعریف شده، ارائه امکانات بهینه به شهروندان و رفع محرومیت ها را اجرایی کرد که از مهمترین آنها می توان به احداث تقاطعات غیرهم سطح، ارتقاء سرانه های فضای سبز، مناسب سازی معابر، کاهش معضلات ترافیکی و... اشاره کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =