قطعه نخست «بزرگراه شمالی» کرج راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه در بحث راه‌ها و توسعه عمران کرج باید از شهرداری کرج و شورای فعلی تشکر کرد، گفت: بزرگراه شمالی اساسی‌ترین بحث است و قطعه نخست آن تا پایان شهریورماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدجواد کولیوند با اشاره به اینکه در بحث انتخابات شوراها، قانون در سال جاری دیر ابلاغ شد و یکم شهریورماه سال جاری شروع کار شوراهای جدید است، اظهار داشت: در حدود 110 هزار ناظر مجلس شورای اسلامی در انتخابات حضور داشتند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس اصل 99 قانون اساسی، شورای نگهبان نظارت بر انتخابات را قبول نکرد، ادامه داد: هیئت مرکزی برای نظارت بر انتخابات، در هر استان 3 نفر را ناظر هیئت عالی استان قرار داد که در البرز، بنده، آقایان اکبریان و بهمنی انتخاب شدیم.

کولیوند با بیان اینکه امید است در شوراها توجه به خدمت‌رسانی به مردم مدنظر باشد، اضافه کرد: در هفته جاری در مجلس کلا بحث در مورد انتخاب وزرا است که در مورد برخی بحث وجود دارد و برخی هم بسیار مورد تایید و تشویق هستند.

وی با اشاره به اینکه بحث‌های اعتبارات در فضای ملی در وزارت‌خانه‌ها مطرح می‌شود، عنوان کرد: در بحث اعتبارات ملی، دستگاه‌ها نباید با تغییر وزیر به دنبال اعتبارات باشند و باید از بودجه ملی متناسب با سهم خود، استفاده کنند و پیگیر اعتبارات خود باشند.

کولیوند با بیان اینکه در حوزه صنایع کوچک، در 3 سال گذشته در استان کارهای خوب انجام شد، افزود: در بخش صنعت استان 2 مشکل وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل تامین برق و آب در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، گفت: برای تامین برق اقداماتی انجام شده و در اشتهارد بحث انتقال پسآب دنبال شده است.

کولیوند با بیان اینکه 85 هزار هکتار توسعه شهرک صنعتی کوثر در دست اجرا است، ادامه داد: 2500 واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی البرز وجود دارد و 57 هزار نفر مشغول به کار هستند که باید پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه در بحث راهها و توسعه عمران کرج باید از شهرداری کرج و شورای فعلی تشکر کرد، بیان کرد: بزرگراه شمالی اساسی‌ترین بحث است و قطعه نخست آن تا پایان شهریورماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =