فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژه‌های «بی‌حجابی» با «بدحجابی» تفاوت‌های فراوانی دارد؛ باید از واژه‌ها به‌درستی استفاده شود، واژه بی‌حجابی در استان اسلامی همانند کهگیلویه و بویراحمد معنایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه بابیان اینکه خبرنگاران؛ یاران صدیق و امانت‌دار نیروی انتظامی هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با خبرنگاران در پیشروی کارهای خود تعامل دارد.

انصاری بابیان اینکه به‌عنوان یک فرد بالغ، واژه فساد را نباید به‌سادگی به زبان بیاوریم، گفت: فساد در گام نخست باید آسیب‌شناسی شود و سپس دربارهٔ آن اظهارنظر کنیم.

وی بابیان اینکه مردم استان نگران ایمنی، امنیت و آسیب‌های اجتماعی نباشند، گفت: پلیس انتظامی و دست‌اندرکاران خانه‌های فساد و بزه‌کاری را در شهر شناسایی کرده، و با عاملان برخورد جدی می‌کند.

انصاری تأکید کرد: کار و اشتغال حق‌ جوانان بیکار استان کهگیلویه و بویراحمد است، بنا براین ورود اتباع خارجی همچنین افغانی‌ها در استان غیرمجاز است وی افزود: به دلیل چالش‌های بیکاری در استان با اشتغال هرگونه افغانی برخورد جدی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: پلیس نیروی انتظامی برای کشف مواد مخدر، برخورد با بزهکاران، سارقان و دستبردها به‌صورت شبانه‌روز تلاش و کوشش می‌کند.

وی بابیان اینکه تیراندازی در جشن‌های عروسی و سطح شهر ممنوع است، گفت: سال گذشته نزدیک به ۴۰ سلاح غیرمجاز در جشن‌های عروسی کشف شد.

سردار انصاری ادامه داد: استفاده بعضی از افراد از سلاح‌های غیرمجاز نشانه ضعف فرهنگی آنها است.

فرمانده ارشد نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دوران بزن‌ و دررو دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد معنایی ندارد، گفت: پلیس انتظامی در بحث امنیت جامعه بدون هیچ تعارفی بااقتدار و تنها ترس از خدا جلوی بزهکاران را می‌گیرد و بزهکار باید پای میز دادرسی حاضر شود.

وی بابیان اینکه هشت هزار و ۱۰۰ معتاد در سطح استان وجود دارد، افزود: کمتر از ۳۰۰ معتاد تزریقی و همچنین ۳۵ معتاد متهاجر در استان است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بیش‌ترین تصادفات در محور یاسوج- اصفهان است، و تا امروز شاهد یک درصد کاهش تصادفات فوتی در سطح استان هستیم.

وی اضافه کرد: در سالجاری یک‌ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، که کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به موضوع اشتغال و کارآفرینی در استان، اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین عوامل خودکشی در میان جوانان ناامیدی به آینده و بیکاری است، نیروی انتظامی با تلاش امنیت و آرامش لازم را برای سرمایه‌گذاری در سطح استان فراهم کرده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =