دوره های آموزش آتش نشانی در سطح شهر برگزار شود/ ضرورت توجه به ایمنی در شهر

قائم مقام شهردار کرج بر برگزاری دوره های آموزشی آتش نشانی در سطح شهر تاکید کرد و افزود: باید از فضاهایی که در اختیار شهرداری قرار دارد برای این امر استفاده شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: اجرای دوره های آموزشی آتش نشانی موجب ارتقاء و ترویج فرهنگ ایمنی در بین اقشار مختلف می شود.
این مسئول از جمله مزیت های برگزاری دوره های آموزشی ایمنی، به ایجاد فرصت های مناسب به منظور آشنایی با خود امدادی، امداد و نجات، آتش نشانی و فوریت های پزشکی، همچنین ارتباط، تعامل و نزدیکی هرچه بیشتر شهروندان با و مسئولان با برقراری ایمنی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه آموزش ها باید بدون محدودیت سنی برگزار شود، اظهار داشت: آشنایی شهروندان در رده های سنی مختلف با موارد ایمنی نقش بسزایی در ارتقاء سطح امنیت شهر و جلوگیری از بسیاری از خسارت های مالی و جانی ایفا می کند.
قائم مقام شهردار کرج در بخش پایانی سخنان خود از ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی در مدارس، مهد کودک ها، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی سخن گفت و افزود: با توجه به اهمیت ارتقاء سطح ایمنی این آموزش ها باید در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =