دوره چهارم مدیریت شهری کرج فصل طلایی عمران و آبادانی بود

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج گفت که دوره چهارم مدیریت شهری این کلانشهر به عنوان فصل طلایی عمران و آبادانی رقم خورده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت اله غلامرضایی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امروز حتی سرسخت ترین منتقدین مدیریت شهری به کارنامه موفق و کارآمد عمرانی و خدماتی شهرداری کرج صحه می گذارند و شهرمان به سطح مطلوبی از شکوفایی عمرانی دست یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: پروژه های کلان عمرانی همچون پروژه 500 میلیارد تومانی آیت الله هاشمی رفسنجانی طی ماههای اخیر بهره برداری شده و تقدیم مردم شریف شهرمان شده اند و تلاش داریم تا چندین پروژه دیگر را نیز تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری نماییم و در این زمینه نظارت و جدیت لازم وجود دارد.
غلامرضایی افزود: در شرایط کنونی که شهرداریهای کشور در اثر رکود درآمدی با مشکلات عدیده ای مواجه شده و مباحثی همچون تکمیل پروژه های عمرانی یا پرداخت حقوق و دستمزدها به بن بست هایی خورده است اما شاهدیم که در کلانشهر کرج پروژه های عمرانی و خدماتی با تزریق منابع مالی و پیاده سازی سیاست های "اقتصاد مقاومتی" به سطح قابل قبولی از پیشرفت فیزیکی رسیده و حتی زودتر از موعد مقرر افتتاح می شوند و باید از این جهت شکرگذار و قدردان بود.
وی اذعان داشت: در سال جاری و با تاکیدات اعضای شورای اسلامی شهر، هزینه های جاری در بدنه شهرداری کرج تا حد زیادی کاهش داده و کارها بر اساس نظم مالی پیش می رود که همه مرهون سیاست های اقتصاد مقاومتی است و سعی داریم با در نظر گرفتن سختی های درآمدزایی در فصل رکود کنونی، بودجه ها را متمرکز بر فعالیت های عمرانی و خدماتی نماییم.
به گفته این مسئول، مدیریت شهری کرج از نقدهای سازنده در راستای نیل به اهداف و ارتقای کمی و کیفی پروژه های عمرانی استقبال می کند اما امروز حتی سرسخت ترین منتقدین نیز بر عملکرد کارآمد و موفق مدیریت شهری در حوزه عمرانی و خدماتی صحه می گذارند و خرسندیم که بر عهد و پیمان خویش با مردم ایستاده ایم و کارها طبق جدول زمانبندی شده پیش می روند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =