ایلنا نوشت: رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اعلام وقوع کودک آزاردی در کرمان گفت: کودک یک‌ونیم ساله‌ای پنج شنبه شب با شکستگی استخوان هر دو دست و بریدگی بسیار شدید در مچ دست توسط اورژانس سیرجان به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.

حسین اسدبیگی گفت: کودک یک‌ونیم ساله‌ای پنج شنبه شب با شکستگی استخوان هر دو دست و بریدگی بسیار شدید در مچ دست توسط اورژانس سیرجان به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و در پی این گزارش ماموران اورژانس اجتماعی به بیمارستان اعزام شدند تا این مساله را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند.

اسدبیگی در ادامه تاکید کرد که علاوه بر جراحت هایی که که موجب انتقال این کودک به بیمارستان شده است، نشانه‌هایی از آثار سوختگی توسط سیگار نیز بر روی بدن این کودک یک و نیم ساله قرار دارد.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: گویا پدر این کودک در زندان است، با مادر این کودک تماس تلفنی داشته‌ام که در این تماس تلفنی مدعی شد که در زمانی که این اتفاق افتاده، در خواب بوده است و این مشکل توسط پسر عمه این کودک به وجود آمده است.

اسدبیگی تاکید کرد که باید ادعای مادر این کودک بررسی شود، چراکه آثار سوختگی با سیگار بر روی بدن این کودک مشاهده می‌شود.

رییس اورژانس اجتماعی کشور گفت: در حال حاضر در حال بررسی دقیق این موضوع و شناسایی مجرم اصلی هستیم و تحقیقات پلیس در این مورد ادامه دارد.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =