۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
ضارب مامور پلیس اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به مجروح شدن یکی از ماموران پلیس شهر اصفهان توسط یک توزیع کننده مواد مخدر گفت: ضارب این مامور در عملیاتی چند ساعته شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مهدي معصوم بيگي در حاشيه عيادت از مامور مجروح شده در حادثه درگيري با يكي از توزيع كنندگان مواد مخدر گفت: روز گذشته يكي از واحدهاي گشتي فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان به منظور دستگيري يك توزيع كننده مواد مخدر به مخفيگاه وي اعزام مي شود.

وي افزود: متهم كه با مشاهده ماموران قصد فرار داشت با مقاومت يكي از ماموران مواجه شده و با خودرو، وي را به شدت مجروح مي كند.
اين مقام مسئول با بيان اينكه اقدام شجاعانه اين مامور پليس باعث دستگيري يكي از توزيع كنندگان مهم و اصلي هروئين شد گفت: رزمندگان جبهه امنيت با تمام وجود براي ايجاد آرامش جامعه تلاش مي كنند.

فرمانده انتظامي اصفهان، حال عمومي اين مامور پليس را رضايت بخش عنوان كرد و از زحمات تيم پزشكي و پرستاري بيمارستان شهيد آيت الله صدوقي و تلاش معاونت بهداد پليس استان در درمان اين مامور تقدير و تشكر كرد.

سردار معصوم بيگي، وجود نيروهايي مومن، ولايي، شجاع ، مخلص و فداكار را نعمتي بزرگ براي مجموعه انتظامي استان عنوان كرد و گفت: پليس اصفهان به چنين نيروهايي افتخار مي كند و تلاش آنان را در برقراري نظم و آرامش جامعه ارج مي نهد.

فرمانده انتظامي استان، برخورد پليس با قانون شكنان و توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح محلات را سخت و كوبنده عنوان كرد و اظهار داشت: طرح امنيت محله محور از جمله طرح هايي است كه با قوت و جديت بيشتري دنبال خواهد شد و ماموران پليس به افراد شرور ، توزيع كنندگان مواد مخدر و برهم زنندگان آرامش مردم اجازه عرض اندام نخواهند داد.

گفتني است، سردار معصوم بيگي در ديدار و گفت وگويي كوتاه با خانواده مامور مجروح، ضمن دلجويي از صبر و ايثار و از خودگذشتگي آنان در حمايت و پشتيباني اين مامور پليس تقدير كرد وبا بيان اينكه بخشي از موفقيت هاي پليس نتيجه همراهي خانواده هاي ماموران پليس است گفت: قطعاً بدون حمايت ، همراهي و پشتيباني همسران و خانواده هاي گرامي نيروهاي انتظامي اين نيروها نمي توانند در انجام ماموريت هاي خود موفق شوند. 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =