بررسی برنامه‌های کاهش پیک بار در شرکت توزیع برق استان سمنان

چهارمین نشست کمیته بهبود بهره برداری و کاهش تلفات انرژی الکتریکی، با هدف بررسی برنامه های کاهش پیک بار در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دبیر کمیته بهبود بهره برداری شرکت توزیع برق استان گفت: گزارش عملکرد واحدهای اجرائی در بخش رفع خاموشی معابر، بررسی وضعیت روشنائی معابر توسط ناظرین بهره برداری، آمار بارگیری پست ها و گزارش ایستگاه های توزیع برق پُربار و کم بار، عملکرد اکیپ تعمیرات خط گرم در شهر ایوانکی و میزان تحقق طرح های کاهش اوج بار سال جاری، از جمله مواردی است که پیرامون آنها بررسی صورت پذیرفته است.
مهندس فرهاد سلامتی اظهار داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در سه ماهه نخست، 8/6 درصد رشد در بخش انرژی تحویلی به شبکه، 3/6 درصد رشد در پیک بار سه ماهه، 4/10 درصد رشد پیک بار خرداد ماه ، سه درصد رشد در مقدار انرژی تأمین نشده و سه درصد کاهش در نرخ انرژی تأمین نشده حاصل شده است.
وی با اشاره به این که بارگیری مستمر پست های توزیع برق در سطح استان طبق برنامه انجام می شود، افزود: این مهم در دستورکار واحدهای عملیاتی شرکت قرار دارد و بارگیری مجدددر نرم افزار موجود ثبت و ضبط می گردد.
وی تصریح کرد: بارگیری و توجه به ظرفیت پست در هنگام واگذاری انشعاب، تعیین میزان ضریب بهره برداری، اولویت بندی جهت اصلاح پست های پُربار و کم بار و نامتعادل به منظور دستیابی به شاخص بهره برداری و بررسی موضوع انواع مقره های مورد استفاده در شبکه، به عنوان مواردی است که در این نشست مصوب شده است

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =