بهره برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده سنندج تا پایان شهریور

شهردار سنندج با بیان اینکه پروژه احداث شهربازی سرپوشیده بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تا پایان شهریورماه سال جاری این شهربازی مدرن و استاندارد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، منوچهر فخری امروز شنبه(28 مرداد) در بازدید از روند تکمیل پروژه شهربازی سر پوشیده سنندج، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات سطح شهر عدم وجود مکان مناسب و استاندارد جهت بازی کودکان است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری در سال گذشته همکاری با بخش خصوص جهت اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی بود.

شهردار سنندج عنوان کرد: یکی از پروژه‌هایی که شهرداری سنندج موفق به جذب سرمایه گذار جهت اجرای آن شد احداث شهربازی سرپوشیده و استاندارد در سطح شهر است.

وی تصریح کرد: عملیات احداث نخستین شهر بازی سرپوشیده مدرن و استاندارد در پاییز سال گذشته و در زمینی به مساحت 2700 مترمربع آغاز شد.

فخری مساحت کل زمین این شهر بازی را 3200 مترمربع اعلام کرد و گفت: پروژه شهربازی سرپوشیده سنندج در سه طبقه در حال احداث است.

وی ادامه داد: سالن اصلی این شهربازی دارای 1200 مترمربع است که در این شهربازی 160 نوع بازی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است.

شهردار سنندج سالن بولینگ استاندارد، سالن واقعیت مجازی، سالن ایر هاکی و فوتبال دستی، سالن تخصصی جشن تولد، کافی شاب، روف گاردن، فورت کورت شامل رستوران‌هایی با غذاهای ایرانی و خارجی و همچین غرفه غذاهای محلی کردستان را از دیگر سالن‌های این شهر بازی مدرن و استاندارد برشمرد.

وی از بهره برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر این پروژه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فخری تصریح کرد: عملیات طراحی و چیدمان دیوار و کف سازی کل ساختمان این شهر بازی اجرا شده و در حال حاضر عملیات نمای ساختمان و عملیات کف سازی محوطه شهربازی در حال اجراست.

وی اعلام کرد: وسایل این شهر بازی مدرن که از استانداردهای لازم برخوردار است خریداری شده و هفته آینده عملیات نصب آن هم آغاز خواهد شد.

شهردار سنندج هزینه احداث این شهر بازی را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم با بهره برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایت‎مندی شهروندان را فراهم کنیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =