ثبت نام بیش از 236 هزار دانش آموز کردستانی برای سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس آخرین آمار تاکنون 236 هزار و 294 دانش آموز استان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده‌اند.

رشید قربانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین، با اعلام این خبر اظهار کرد: تا پایان روز 26 مرداد ماه 96 در دوره ابتدایی 143 هزار و 843 دانش آموز واجد شرایط ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: در دوره اول متوسطه نیز 56 هزار و 331 نفر و در دوره متوسطه دوم 31 هزار و 930 دانش آموز ثبت نام کرده‌اند که با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می‌رود روند ثبت نام در روزهای آتی تسریع پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تاکنون ثبت نام 85 درصد دانش آموزان در مدارس قطعی شده است، عنوان کرد: تسریع در انجام ثبت نام موجب می‌شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود که از اولیا و دانش آموزان می‌خواهیم نسبت به انجام فرآیند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.

ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 97-96 از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان باید تا پایان مرداد ماه 96 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و ثبت نام دانش آموزان تجدیدی نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت شهریور و اعلام نتایج خواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =