نوسازی ناوگان تاکسی درون شهری کرج در لاین سرعت

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری از سرعت انجام کار در نوسازی ناوگان تاکسی درون شهری کرج خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز صدرنژاد این خبر را اعلام کرد و افزود: با توجه به طرح نوسازی تاکسی های درون شهری، تاکسی های جدید به سرعت و سهولت در حال تحویل به متقاضیان می باشد.
این مسئول در تشریح روند اجرایی نوسازی ناوگان تاکسی درون شهری گفت: با دستور معاون اول ریاست جمهوری و همچنین ابلاغ دستور العملهای اجرایی به شهرداری ها و سازمانهاي تابعه، طرح نوسازی تاکسی های درون شهری در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج آغاز، و تا امروز روند مناسبی را گذرانده است.
وی افزود: در این طرح که خودروهای تاکسی سمند و پژو در حال عرضه می باشد، متقاضیان و مالکین خودروهایی با مدل 1386 و قبل از آن، با ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت، به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج مراجعه و اقدامات بعدی را انجام می دهند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری کرج، همچنین اضافه کرد: با مذاکرات صورت گرفته درخصوص تسهیل در امور اجرایی، تمهیدات مناسبی برای مالکین این خودروها در نظر گرفته شده است.
صدرنژاد در خصوص زمان تحویل ناوگان نوسازی شده اظهار داشت: بزودی مراسم رونمايي از تاکسی های تحویلی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32805022 تماس گرفته و یا به ساختمان شماره یک سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج مراجعه نمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =