رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: با توجه به اقدامات شایسته و قابل توجه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آبادان، نامه‌ای از سوی مسئولان آبادان به رئیس قوه قضائیه به منظور تجلیل از آنها ارسال شد.

خلیل جنامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: طی دو سال گذشته شاهد اقدامات قابل توجهی از سوی مسئولان دادگستری آبادان در سطح شهر هستیم که در نوع خود بی نظیر بوده است.

وی افزود: یکی از اقدامات شایسته که توسط دادگستری شهرستان آبادان انجام شد، موضوع ساماندهی دستفروشان این شهر بود که سیروس محمدی‌زاده«رئیس دادگستری شهرستان آبادان» و ناصر غلامی«دادستان عمومی و انقلاب» برای این موضوع پیش قدم شدند و با تشکیل جلسات متعدد و کارشناسی شده چند ساعته در محل دادگستری آبادان و همچنین با دعوت و همراهی سایر مسئولان شهری، اقدامات شایسته‌ای برای اولین بار در این زمینه صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، ادامه داد: سال گذشته، سیروس محمدی‌زاده«رئیس دادگستری آبادان»، از شهرک‌های صنعتی این شهر بازدید کرد و در واقع برای اولین بار در تاریخ آبادان است که رئیس دادگستری این شهر چنین اقدامی را انجام می‌دهد و قاطعانه از صنایع حمایت می‌کند.

جنامی با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع جزو سیاست‌های قوه قضائیه است، افزود: رئیس دادگستری آبادان برای اولین بار در بین دادگستری‌های شهرستان‌های خوزستان اقدام به تشکیل و راه‌اندازی شعبه تخصصی انرژی کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی اتاق مادر و کودک در دادگستری آبادان تصریح کرد: از آنجایی که ایران کشوری اسلامی است باید فضایی در جهت صیانت از بانوانی که قصد شیردهی به نوزادان خود را دارند در اماکن عمومی ایجاد شود و دادگستری آبادان برای اولین بار در بین ادارات استان خوزستان و برای اولین بار در بین دادگستری‌های کشور، اتاق مادر و کودک راه‌اندازی کرد که نشان از عمق توجه مسئولان دادگستری آبادان به مسائل فرهنگی است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: مادران ایرانی به دلیل مسائل فرهنگی و اعتقادی برای شیردهی به کودک در فضاهای شلوغ دچار مشکل هستند به همین دلیل ایجاد اتاق‌های مادر و کودک سبب ایجاد امنیت خاطر برای مادران در زمان شیردهی می شود و لازم است مسئولان دادگستری آبادان به علت اجرای این اقدام شایسته فرهنگی به صورت ویژه‌ای تجلیل شوند.

جنامی توضیح داد: با برنامه‌ریزی‌های کلان محور و تخصصی رئیس دادگستری آبادان، در حال حاضر واحد روابط عمومی این دادگستری، بهترین روابط عمومی در شهرهای آبادان و خرمشهر است.

وی با بیان اینکه جوان محوری یکی از اقدامات شایسته مسئولان دادگستری آبادان است، تاکید کرد: محمود نواصر«مدیر روابط عمومی دادگستری آبادان» در حال حاضر جوان‌ترین مدیر روابط عمومی در این منطقه است و با برنامه ریزی‌های رئیس دادگستری آبادان توانسته عملکردی درخشان را از خود به جای بگذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان توضیح داد: کسب مقام برتر روابط عمومی در سومین جشنواره سلام در سال 95، کسب نمایندگی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران و بسیاری عناوین گوناگون استانی و کشوری توسط واحد روابط عمومی دادگستری آبادان، سبب آن شده که این دادگستری به الگویی برای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرهای آبادان و خرمشهر تبدیل شود.

جنامی خطاب به مسئولان عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: آبادان شهر اولین‌ها است و از زمان حضور سیروس محمدی‌زاده«رئیس دادگستری آبادان» و ناصر غلامی«دادستان عمومی و انقلاب آبادان» در این شهر، موفقیت‌های چشمگیری برای اولین بار توسط دستگاه قضایی در حال رخ دادن است و مردم و مسئولان این منطقه انتظار دارند قوه قضائیه با نگاه حمایتی و ویژه خود، موجب ایجاد انگیزه و در واقع اقدامات بیشتر مسئولان دادگستری آبادان شوند.

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =