ایرنا نوشت: کره شمالی اعلام کرد: بر خلاف تبلیغاتی که علیه این کشور می شود، تسلیحات اتمی اش فقط متوجه آمریکاست و دنیا را تهدید نمی کند.

این کشور پیشتر نیز تاکید کرده بود به دلیل سیاست های خصمانه و تهدیدهای نظامی آمریکا به طرف ساخت سلاح های اتمی رفته است.

کره شمالی تصریح کرده است که تسلیحات هسته ای این کشور به هیچوجه به جز آمریکا خطری برای کشورهای دیگر نخواهد بود.
روزنامه «رودونگ سینمون» ارگان حزب حاکم کار کره شمالی که دیدگاههای دولت این کشور را منتشر می کند، امروز (شنبه) نوشت: اگر کشورهای دیگر در کنار آمریکا قرار نگیرند سلاح های اتمی کره شمالی برایشان تهدید نخواهد بود.

نشریه افزوده است که ما تسلیحات اتمی تولید کردیم تا به آمریکا اجازه ندهیم با جنگ افزارهای هسته ای خود یک جنگ اتمی راه بیندازد.

روزنامه نوشته است که اگر کشورهای دیگر در کنار آمریکا قرار گرفته و علیه ارتش کره شمالی اقدام کنند هدف قرار خواهند گرفت؛ در غیر این صورت تسلیحات اتمی پیونگ یانگ تهدیدی برای دنیا نیست.

کره شمالی تصریح کرده است که تسلیحات اتمی را به صورت شفاف تولید کرده است و برای این نیست که دنیا را تهدید کند بلکه برای بازدارندگی در مقابل آمریکاست که جنگ هسته ای راه نیندازد.

کره شمالی امروز همچنین پوسترهایی را به شش شکل مختلف از موشک های خود منتشر کرد که نشان می دهد خاک آمریکا را نشانه گرفته است.

خبرگزاری این کشور در گزارشی آورده است که تمام خاک آمریکا که تحریم های سرسختانه ای علیه کره شمالی اعمال کرده، در تیررس این موشک ها قرار گرفته است.

پوسترها نشان می دهد که موشک های این کشور روی تریلرها و سکوهای پرتاب قرار دارد و یا به سمت یک نقشه که روی آن سرزمین آمریکا دیده می شود، نشانه رفته است.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =