۰ نفر
۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
مشکلات صنایع با هم افزایی مرتفع می‌شود

ایرنا نوشت، استاندارالبرز با اشاره به برخی کاستی ها در بخش تولید و صنعت استان گفت: مشکلات بخش تولید و صنایع با تعامل و هم افزایی مرتفع می شود.

سید حمید طهائی در حاشیه بازدید از شرکت تولید قالب های صنعتی ایران خودرو در شهرک صنعتی بهارستان کرج که ظهر چهارشنبه صورت گرفت با بیان اینکه حمایت از تولید از اهم برنامه های استان است افزود: این امر در کارگروه ها و جلسات مختلف دنبال شده و طرح های بسیاری مصوب شده است.
وی بیان داشت :ایجاد بستر توسعه اشتغال و تولید با تعامل ویژه بین مسئولان و صاحبان صنایع استان محقق شده و در جهت اجرای شعار سال اهتمام ویژه ای وجود دارد.
وی ادامه داد: امروز از واحد فعال و پویا در زمینه تولید قالب صنعتی ایران خودرو درشهرک بهارستان کرج بازدید شد و در جریان مطالبات دست اندرکاران این واحد صنعتی برای ارتقا تولید و ایجاد اشتغال و توسعه فضای واحد قرار گرفتیم.
طهائی گفت: این مجموعه دارای 900 پرسنل در تخصص های مختلف با امکانات ساخت قالب ها و قطعه سازی است.
وی افزود: با توجه به توانمندی های این واحد و نیاز کشور به این قبیل تولیدات، مجموعه قالب سازی می تواند توسعه پیدا کند که موضوع، امروز در جلسه کارگروه شورای فنی مطرح شد و با توجه به درخواست مدیریت شرکت می توان در این رابطه اقدام کرده و تعداد شاغلان را افزایش داد.
استاندار البرز اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال - تولید اهداف ایجاد اشتغال و تولید در استان با جدیت بیشتری دنبال شده و درصدد رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.
مدیر عامل شرکت قالب سازی ایران خودرو در این بازدید گفت: درماه های آینده حدود 70 نفر به پرسنل این مجموعه افزوده می شود.
شاهین صدری افزود: در زمان حاضر در سه حوزه ساخت، تولید و طراحی فعالیت می‌کنیم همچنین این شرکت از سال ١٣٧١ تأسیس و سال ٧٦ توسط ایران خودرو خریداری و در 2 مرحله طرح توسعه در آن اجرا شده است.
وی همچنین عنوان کرد: پنج درصد کارمندان این شرکت در حوزه مهندسی به صورت تخصصی کار می‌کنند، ١٠ درصد در حوزه ماشین کاری و در بخش کنترل کیفیت نیز ٣٠ درصد مشغول به کار هستند.
مدیرعامل شرکت قالب سازی ایران خودرو در ادامه نیز بیان داشت: برای انجام تمامی فعالیت‌ها از ابتدای تأسیس شرکت آموزش‌های لازم به پرسنل داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت قالب‌ها نیز طبق مراحل خاص خود طی می‌شود و از طراحی به صورت سه بعدی شروع و تا تولید نمونه ادامه خواهد داشت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =