ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون امید مجلس به همراه تعدادی از اعضای این فراکسیون و شورای اسلامی شهر از محله هرندی تهران بازدید کرد.

در یکی از شب‌های اولین ماه پاییز، محمدرضا عارف به یکی از محله‌های قدیمی تهران رفت. محله هرندی تهران یکی از محلات با آسیب‌های اجتماعی فراوان است که با توجه به وقایع و صحنه‌های ناگواری که در این بخش از شهر روی می دهد مردم و مسئولان از آن به عنوان زخمی عمیق بر چهره شهر یاد می‌کنند.

وجود معتادان با لباس‌های ژنده و کثیف و دختران و زنانی که با بدترین وضع ممکن روزگار می گذرانند چهره این منطقه از پایتخت را دگرگون ساخته است.

رئیس مجمع امید که در نیمه‌های شب و به مدت ۲ ساعت از این محله تهران بازدید کرد به یکی از مددسراهای منطقه ۱۲ هم رفت و از نزدیک در جریان چگونگی زندگی افرادی که در این مددسرا حضور دارند، قرار گرفت.

در جریان این بازید شبانه که رضا قدیمی، مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و دکتر عبدالرحیم کرکه آبادی مدیر کل دفتر شهردار تهران حضور داشتند، مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران توضیحاتی درباره آخرین اقدامات سازمان متبوع خود درخصوص سامان دهی آسیب های اجتماعی ارائه داد.

عارف و تعدادی از اعضای فراکسیون امید و شورای شهر تهران همچنین با حضور در خیریه تولدی دیگر پای درد دل مدیران این خیریه که در حوزه ساماندهی زنان آسیب دیده فعالیت می‌کنند، نشستند.

یکی از اولویت های مجمع امید(متشکل از اعضای شورای شهر و اعضای مجمع نمایندگان تهران)رسیدگی به موضوع آسیب‌های اجتماعی در تهران است که به نظر می رسد در اولین اقدام این مجمع بعد از تشکیل آن حضور در یکی از بحرانی ترین مناطق تهران به لحاظ آسیب‌های اجتماعی برای مشاهده آنچه در پایتخت کشور می گذرد بود تا بتوانند برای حل آن چاره اندیشی کنند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =