مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: در 4 سال گذشته به 396 واحد صنعتی گازرسانی شده است

دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان در سال 96 با حضور مدیران شرکت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در محل سالن کنفرانس مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي گاز گيلان؛ دومين جلسه كارگروه بررسي وضعيت گازرساني به صنايع استان در سال 96 با حضور مديران شركت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گيلان در محل سالن كنفرانس مديرعامل گاز گيلان برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه حسين اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان ضمن عرض خير مقدم به مدعوين، به بيان وضعيت گازرساني به صنايع و واحدهاي توليدي در استان پرداخت.

وي اظهار داشت: تاكنون به 1280 واحد صنعتي و توليدي در استان گازرساني شده است كه مجموع حجم مصرفي آنها، يك ميليون و 418 هزار مترمكعب بر ساعت مي باشد.

مهندس اكبر با بيان اين موضوع ادامه داد: از سال 92 الي 96 تعداد 544 مصرف كننده سوخت در بخش هاي مختلف صنايع شناسايي شده اند كه از اين تعداد 396 مورد با ظرفيت مصرفي 25 ميليون ليتر در سال گازدار شده اند و عمليات گازرساني به 148 واحد صنعتي با ظرفيت 12 ميليون و 650 هزار ليتر در دست انجام مي باشد.

در ادامه مهندس عباسي مدیر شرکت ملی پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گيلان ضمن تشكر از همكاري مناسب مديريت و كاركنان شركت گاز گفت: با توجه به گازرساني هاي صورت گرفته در استان، تعداد 20 هزار كالا برگ از 38 هزار كالا برگ توزيع شده جمع آوري خواهد شد.

در اين نشست مقرر گرديد هنگام اشتراك پذيري گاز از متقاضيان، مراحل تسويه حساب با شركت ملی پخش فرآورده هاي نفتي نيز صورت گيرد و آمار گازرساني به روستاها بصورت ماهيانه به شركت ملی پخش ارسال و این شرکت نسبت به عدم توزيع كالا برگ در روستاهاي مذكور اقدام نمايد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =