گروه صنعتی پاکشوما در ایام نوروز آمادگی کامل خود را در روزهای پایانی سال و ایام نوروز برای ارائه سرویس به مشتریان خود اعلام کرد.

محمد میمندی، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا، گفت: مرکز خدمات پس از فروش پاک‌سرویس، ارائه‌کننده خدمات پس از فروش به گروه صنعتی پاکشوما و محصولات برندهایی همچون پاکشوما، کندی، مدیا، زیرووات، جنرال آدمیرال، کرال، کروپ و جی‌آدمیرال است.

پاکشوما

میمندی در ادامه افزود: گروه صنعتی پاکشوما در راستای ارتقای سطح دانش فنی سرویس‌کاران خود و ارائه خدمات هرچه بهتر و با کیفیت‌تر به مشتریان، اقدام به برگزاری کلاس‌های بازآموزی کرده؛ مرکز خدمات پس از فروش پاک سرویس نیز کارگاه‌های آموزشی خود را در سراسر کشور برای بیش از ۷۰۰ مرکز نمایندگی برگزار کرده و آمادگی کامل خود را برای ارائه سرویس بهتر و کامل‌تر به مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اعلام می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: این کلاس‌های آموزشی از اواسط دی‌ماه تا پایان بهمن‌ماه برگزار شد و موضوعاتی درباره آشنایی سرویس‌کاران با آخرین تکنولوژی‌های لوازم‌خانگی برای آنها تشریح شد؛ معرفی موتورهای اینورتر و نسل جدید الکتروموتورهای مورد استفاده در محصولات گروه صنعتی پاکشوما و مزایای این نوع موتورها شامل صدای کم، مصرف برق و انرژی کمتر و ایجاد راندمان بالاتر از جمله مباحث کلاس‌های آموزشی مورد اشاره بود.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما اضافه کرد: این مجموعه در راستای بهبود برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین خدمات‌رسانی هرچه بهتر و با کیفیت‌تر به مشتریان پیشگام بوده و اخذ تندیس طلای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نشان کیفیت محصولات گروه صنعتی پاکشوما است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645548