برگزاری بیش از ۱۳۰همایش پیاده‌روی خانوادگی در سال ۹۵

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این هیات بیش از ۱۳۰ همایش پیاده‌روی خانوادگی در طول سال ۹۵ در سراسر استان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،محمدعلی رهامی با بیان این خبر اظهار کرد: هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد در طول سال ۹۵ برنامه‌های متعددی را به مناسبت‌های مختلف در استان برگزار کرد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توسعه ورزش‌های همگانی در جامعه، افزود: تمامی تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار گرفته و تاکنون موفقیت‌هایی را به دست آورده‌ایم.

وی برگزاری بیش از ۱۳۰همایش پیاده‌روی خانوادگی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: این برنامه به خوبی در میان مردم جا افتاده و از آن استقبال می‌کنند.

این مسوول برگزاری بیش از ۱۸۰ مسابقه ورزشی، اعزام جمعی از اعضا هییت به مشهد مقدس و قم، شرکت در کلاس آموزشی تعالی، اعزام دو نفر از اعضا برای شرکت در دوره مدیریت راهبردی، اعزام پنج نفر از اعضا برای حضور و شرکت در دوره مدرسی آمادگی جسمانی را از جمله برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی در طول سال ۹۵ عنوان کرد.

رهامی، ادامه داد: تشکیل مجمع استانی، برگزاری مسابقات پرتوآ، برگزاری مسابقات فوتسال استانی، برگزاری جشنواره بزرگ استعدادیابی ورزشی با حضور بیش از شش هزار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و اجرای سند تحول و آینده‌نگری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و ابلاغ آن به کلیه ادارات استان از دیگر برنامه‌های مهم این هیات در سال ۹۵ است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، تجلیل از خانواده شهید اورنگ، نخستین شهید مدافع حرم استان، تجلیل از خانواده شهید عوض‌زاده، دیدار با نماینده ولی فقیه، شرکت در راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن، دیدار با ائمه جماعات مرکز و شهرستان‌ها و تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در طول سال ۹۵ توسط این هیات بیان کرد.

رهامی در پایان به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۹۶ اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات کشوری، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و اجرای سند تحول و آینده‌نگری از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای امسال در سراسر استان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =