شرکت نیشکر هفت تپه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی صنایع در سطح شهرستان شوش آغازگر حرکت جدیدی با همراهی سازمان های مردم نهاد شد.

شرکت نیشکر هفت تپه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی صنایع در سطح شهرستان شوش آغازگر حرکت جدیدی با همراهی سازمان های مردم نهاد شد.

در راستای فعالیت های اجتماعی شرکت نیشکر هفت تپه، نشست مشترک قائم مقام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با تعدادی از‌  NGOهای  فعال اهواز و شوش به همت روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح اولویت های شرکت نیشکر هفت تپه، شامل حوزه بهداشت و مقابله با آسیب های اجتماعی، مقرر شد  NGO  های فعال در این زمینه طرح های مکتوب خود در این حوزه را ارائه کنند.

افشار، قائم مقام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز در این نشست گفت: امکانات و تجهیزات لازم  جهت فعالیت این NGOها در هفت تپه را مهیا می کنیم. لازم به ذکر است جمعیت های خودجوش جهت رفاه حال اهالی در منطقه فعالیت خواهند داشت.

در این نشست سازمان های مردم نهاد فانوس، خانه گفت وگو و خانه مهر و همدلی از اهواز و انجمن تالاسمی شوش، انجمن شهر و طبیعت، جمعیت درختکاری و نگهداری بهاران امید شوش، موسسه امیر المومنین، جامعه معلولین، موسسه کمک به کودکان سرطانی مهرورزان، موسسه گردشگری دورانتاش، کمپین درب بطری، تعدادی از فعالان فرهنگی اجتماعی روستای عین و... از شوش حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =