حمایت از بخش خصوصی با قوت ادامه می یابد

ربیع فلاح در بازدید از چند طرح اشتغالزا در شهرک صنعتی بهشهر افزود : سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری علاوه بر داشته های خود باید از تسهیلات لازم برخوردار شوند و به نوعی امنیت در این حوزه برایشان فراهم باشد و این یک امر مهم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار مازندران با بیان اینکه منویات رهبری در راستای ایجاد اشتغال باید جدی گرفته شود ، گفت : راهکار مناسب برای این مهم ، تقویت و تحکیم فرصت های شغلی ایجاد شده و حمایت از سرمایه گذاران و ظرفیت های بخش خصوصی است.
فلاح با تاکید بر ضرورت پیگیری مستمر برای رفع موانع تولید از سوی دستگاههای متولی ، افزود : سال گذشته تاکید بر ایجاد اشتغال و طرح های کوچک و زودبازده بود که با قوت در مازندران دنبال و از همه فرصت ها، ظرفیت ها و امکانات استان برای پیگیری امور جاری و توسعه ای استان بهره گیری شد.
استاندار مازندران گفت : سال گذشته بیش از 100 درصد تسهیلات بسته رونق تولید در مازندارن جذب و بالغ بر 52 هزار شغل در مازندران ایجاد شده است.
دولت تدبیر و امید بسته حمایتی حدود 63 هزار میلیارد ریالی رونق تولید را اوایل سال 95 مصوب کرد و سهم مازندران از این بسته چهار هزار و 700 میلیارد ریال بود که بیش از یکهزار واحد تولیدی را از خطر رکود و ورشکستگی نجات داد.
استاندار مازندران با تاکید بر در اولویت بودن طرح های بزرگ و مهمی که نیازمند وام های ضروری هستند؛ گفت : طرح های خوبی در سال های اخیر در استان مازندران اجرایی شد که باید با قوت ادامه یابند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =