ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلح و عامل شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در عملیات غافلگیرانه پلیس در منطقه ساربوک شهرستان قصرقند واقع در جنوب استان دستگیر شد.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه اظهار داشت: در سی ام تیرماه 1384ماموران انتظامی شهرستان قصر قند در منطقه «ساربوک» در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در راههای فرعی با اشرار مسلح درگیر شده بودند که در این عملیات استواریکم نوروز پیری زاده به شهادت می رسد که تلاش های پلیس برای دستگیری فرد ضارب ادامه داشت.

وی بیان کرد: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس هویت ضارب شناسایی شد ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیر مجاز از کشور متواری بود.

وی افزود: یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه دار به داخل کشور باخبر شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در ارتفاعات منطقه «ساربوک» شهرستان قصرقند مخفی شده بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت استواریکم نوروز پیری زاده اعتراف کرد.

شهرستان قصرقند با وسعت پنج هزار و 395 کیلومتر مربع و 61 هزار نفر جمعیت از سه بخش مرکزی، ساربوک و تلنگ و 6 دهستان هیت، هلونچکان، حمیری، شارک، تلنگ و ساربوک تشکیل شده است.

شهرستان قصرقند در 570 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

۴۲۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =