دیدارهای سرنوشت ساز تیم های سپیدرود و ملوان در لیگ دسته اول فوتبال

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی دیدارهای حساس و سرنوشت سازی را در ادامه لیگ دسته اول پیش رو دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، با توجه به اینکه فقط 2 هفته تا پایان مسابقات لیگ دسته اول باقی مانده ، هر 2 تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی شانس صعود به لیگ برتر را دارند. البته این در حالی است که کار صعود سپیدرود دست خودش است و این تیم اگر بتوانددر 2 بازی پیش رو ، حداقل چهار امتیاز کسب کند به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کار سخت تری پیش رو دارد چون این تیم علاوه بر اینکه باید در 2 دیدار باقی مانده خود به پیروزی برسد ، تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت نیز نباید در 2 بازی باقی مانده خود به پیروزی برسند تا تیم ملوان بتواند به لیگ برتر صعود کند. با این وجود کار ملوان انزلی برای صعود بسیار سخت اما غیرممکن نیست ولی تیم سپیدرود برای رسیدن به لیگ برتر ، می تواند با کسب چهار امتیاز و بدون درنظر گرفتن نتایج سایر تیم ها به لیگ برتر صعود کند.
در هفته سی و سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت کار سختی پیش رو دارد چون باید در سیرجان به مصاف تیم گل گهر برود. تیم گل گهر نیز شانس صعود به لیگ برتر را دارد و به همین دلیل در بازی برابر تیم سپیدرود رشت فقط به پیروزی فکر می کند چون به جز کسب پیروزی در این بازی ، این تیم نیز شانس صعود خود به لیگ برتر را از دست می دهد.
با توجه به این امر ، بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گل گهر سیرجان بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود و اگر تیم سپیدرود بتواند در این بازی امتیاز کسب کند ، چندان مشکلی برای صعود به لیگ برتر را نخواهد داشت. اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، باید در بندرانزلی به مصاف تیم خونه به خونه مازندران برود.
با توجه به مشکلات پیش آمده برای تیم خونه به خونه در جریان بازی این تیم با نساجی قائم شهر ، شاید بازی تیم های ملوان و خونه به خونه برگزار نشود چون مسئولان تیم مازندرانی عنوان کردند که از لیگ کناره گیری خواهند کرد . بازی تیم های خونه به خونه با نساجی نیمه تمام مانده بود که ابتدا نتیجه این بازی سه بر صفر به سود خونه به خونه اعلام شد اما این رای باطل شد و تصمیم گرفته شد که این بازی دوباره برگزار شود که به همین دلیل تیم خونه به خونه به این رای اعتراض کرد و مسئولان این باشگاه عنوان کردند در 2 بازی باقی مانده به میدان نخواهند رفت.
در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته اول نیز ، تیم سپیدرود رشت باید در خانه و در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم نساجی برود اما تیم ملوان بندرانزلی باید در مسجد سلیمان رو در روی تیم نفت این شهر قرار گیرد. با توجه به دیدار های نمایندگان گیلان در 2 هفته پایانی این رقابت ها ، باید منتظر ماند و دید که کدام تیم ها می توانند جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کنند.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم پارس جنوبی جم با کسب 59 امتیاز صدرنشین است ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، ملوان بندرانزلی با کسب 56 امتیاز سوم است و تیم گل گهر سیرجان نیز با کسب 54 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد. در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیارش IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    0 0
    سپیدرود عملا با نتایج دور از انتظار هفته های اخیر دیگه نمیتونه صعود کنه بهتره واقع بین باشیم