آغاز گردهمایی مدیران کل و مسئولین ورزش ادارات کل ورزش و جوانان استان های شمالغرب کشور

گردهمایی ۲ روزه مدیران کل و مسئولین ورزش ادارات کل ورزش و جوانان استان های شمالغرب کشور برای امضای تفاهم نامه همکاری بین استان های شمالغربی کشور در ارومیه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، گردهمایی مدیران کل و مسئولین ورزش ادارات کل ورزش و جوانان استان های شمالغرب کشور با حضور نمایندگان استان های آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، اردبیل و آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مراسم آغاز این گردهمایی گفت: حامی تمام همکاران در جلسات کشوری هستم و همیشه معتقدم از افراد گمنامی که میتوانند افتخار کسب کنند باید تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: بعد از امضای تفاهم نامه باید آنرا عملیاتی کنیم تا بتواند موجب پیشرفت و بهبود و ورزش منطقه شود ضمن اینکه باید بتوانیم مربیان را از علم روز ورزش آگاه و از آن استفاده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: باید از توانمندی های همدیگر برای توسعه ورزش و توانمندی بقیه استان ها استفاده کرد
وی اضافه کرد: باید از خبرنگارانی که در طی مدت حضور ما از ورزش حمایت کرده اند باید قدردانی کرد.
وی در پایان افزود: استان آذربایجان غربی آمادگی میزبانی از مدیران کل کشوری نیز دارد.

قرار است فردا در روز پایانی این گردهمایی خانم پروین کرملو مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان بعنوان مسئولان کشوری حضور یابند و در پایان تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه و ارتقای ورزش شمالغرب کشور به امضا برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =