مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از برگزاری اولین مسابقه قوی‌ترین مردان کارگر استان در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در نشست مشترک با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته کارگر تصریح کرد: مسابقه قوی‌ترین مردان کارگر در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران اردبیل با هدف ایجاد شورونشاط و ترویج ورزش در بین کارگران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقه در کشور برای اولین بار انجام می‌شود، افزود: مسابقه مقدماتی در روز چهارم اردیبهشت‌ماه و مسابقه نهایی در روز پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در روز ششم اردیبهشت‌ماه دیدار با خانواده‌های شهدا و کارگری و عیادت از بیماران کارگر پیش بینی شده است.

به گفته رحیمی در روز هفتم اردیبهشت‌ماه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با تشکل‌های کارگری، ورزش صبحگاهی در کارگاه‌ها و برگزاری کارگاه آموزش ایمنی برای تمامی کارگران در دستور کار است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی تفریحی ویژه فرزندان کارگران ادامه داد: در روز ۹ اردیبهشت‌ماه تجلیل از کارگران نمونه با حضور معاون وزیر کار انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به تجلیل از برگزیدگان جشنواره کارآفرینان برتر در این مراسم اشاره کرد و گفت: در روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه نیز دیدار تشکل‌های کارگری با مسئولان استانی و جشن کارگران در واحدهای تولیدی تدارک دیده شده است.

رحیمی افزود: در روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با روز جهانی کارگر جشن بزرگ کارگری در مجتمع آرتا ویل تایر برگزار می‌شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =