۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

گالری مژده میزبان نمایشگاهی با عنوان «بازخوانی پیرامون» و مجسمه‌هایی صوتی با صدایی آرامش‌بخش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گالری مژده در اولین نمایشگاه خود در سال جدید شاهد برپایی «بازخوانی پیرامون» شد.

«بازخوانی پیرامون»، عنوان برنامه‌ای است که فریدون فربود نمایشگاه‌گردانی آن را بر عهده دارد. در این نمایشگاه ۴۰ اثر نقاشی و مجسمه از ۳۵ هنرمند به تماشا گذاشته می‌شود. در نمایشگاه «بازخوانی پیرامون» در کنار آثار پیشکسوتانی چون منوچهر نیازی، بهزاد شیشه‌گران، آنه محمد تاتاری و... کارهایی از هنرمندان جوان نظیر طاهره صمدی‌طاری، آتوسا وحدانی، دانیال مولانوروزی  و... به نمایش درمی‌آید. همچنین در کنار این آثار، نقاشی‌هایی از دو هنرمند مقیم فرانسه و کانادا روی دیوار می‌رود.

در این نمایشگاه هنرمندان کوشیده‌اند به درونی‌ترین و شخصی‌ترین شکل در آثار نقاشی با تکنیک اکریلیک و رنگ روغن بر روی بوم و کاغذ و مجسمه‌هایی از متریال‌های مختلف چون چوب، پلاستیک و فلز، ترجمه‌ای از دنیای پیرامون خود ارائه دهند تا مخاطبان را به نمایش متفاوتی از جهان امروز فرا خوانند.

در بین این آثار با توجه به هیاهو و صداهای مختلف ناهنجاری که هر روز می‌شنویم  مجسمه‌های صوتی ارائه خواهد شد که صداهایی آرامش‌بخش پخش می‌کنند.

نمایشگاه «بازخوانی پیرامون»  تا بیستم اردیبهشت درگالری مژده برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند یکشنبه تا پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۲ تا ۱۸  و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک مراجعه کنند.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =