غلامرضا صنعتگر، خواننده پاپ باحضور در برنامه «خندوانه» درباره بیماری خود توضیح داد و از اهمیت امیدواری در هنگام مقابله با مشکلات گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «خندوانه»، شامگاه سه شنبه پنجم اردیبهشت میزبان غلامرضا صنعتگر، خواننده موسیقی پاپ بود.

این خواننده در ابتدای برنامه از همسر و فرزندش به خاطر زحماتی که در دوران بیماری او کشیدند، تشکر کرد و گفت: «واقعا از همسرم ممنونم که در آن شرایط سخت کنارم بود و به من کمک کرد که اگر من جای او بودم هرگز تحمل این مسایل را نداشتم و نمی‌توانستم با این شرایط کنار بیایم.»

او همچنین گفت: «از پسرم هم بی‌نهایت ممنونم که با توجه به سن کمی که داشت، بسیار بزرگوارانه با مسئله برخورد کرد.»

صنعتگر که پیش از این در گفت‌‌وگوهایی دیگر درخصوص بیماری خود و شفا گرفتن از حضرت امام رضا توضیحاتی را داده بود، افزود: «هفت، هشت سالی است که دچار سرطان هستم و از ناحیه کبد دچار مشکل شده‌ام. درد و بیماری مهم نیست، امید به اینکه توانایی داریم مهم است. من تنها زمانی که صدای خودم را از دست دادم ناامید شدم چون تنها وسیله کار و فعالیتم را از دست دادم تا اینکه با یکسری فعالیت‌های معنوی که انجام دادم، صدایم پس از 65 روز برگشت.»

این هنرمند درباره اهمیت امیدواری بیان کرد: «امید واقعا همه معادلات را به هم می‌زند و اتفاقاتی را به وجود می‌آورد که هرگز فکرش را هم نمی‌کنیم. من به همه کسانی که به نحوی با بیماری‌هایی چون سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند، توصیه می کنم که هیچ وقت امید خود را از دست ندهند و با تمام توان با این بیماری بجنگند.»

او سپس قطعاتی را برای حضار به صورت زنده اجرا کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =