شهردار کرج در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن گرامیداشت روز شوراها این روز را به اعضای شورای اسلامی شهر این کلانشهرتبریک و از زحمات ایشان در دوره چهارم تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند بیان کرد: شورا اراده عمومی است که حاکمیت مردم را اثبات می کند.
ترکاشوند با تأکید بر اینکه شور و مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌ گیری است، گفت: شوراها با امانتداری، کفایت، درایت برای رسیدن به جامعه شهروند مدار تلاش می‌کنند که این اهتمام برای خدمت‌رسانی به مردم قابل تقدیر است.
شهردار کرج گفت: تفکر شورایی و بهره‌گیری از مشورت یکی از اساسی‌ترین مفاهیم مورد تأکید در اسلام و یکی از اصول اساسی مورد توافق جمعی در اداره امور مختلف زندگی اجتماعی است.
وی با اشاره به اهتمام و حساسیت شورای اسلامی شهر کرج در برآوردن نیازهای مردم اظهار داشت: شورای شهر کرج طی‌سال ها فعالیت، سعی در تثبیت ساختارهای روشن برای تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان داشته است که در نتیجه همدلی، انسجام و اتفاق نظر اعضای شورا در اخذ تصمیمات، کارنامه این نهاد در کلانشهر کرج مثبت و قابل قبول بوده است.
ترکاشوند با توضیح اینکه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اقدامات مهمی انجام شده که در تاریخ ۶۰ ساله شهرداری کرج انجام نشده است، گفت: تنها ارگانی که در البرز در رابطه با اشتغال به خوبی عمل کرده مدیریت شهری کرج است که با انجام پروژه های عمرانی متعدد در شهر حدود ۴ هزار شغل ایجاد کرده است.
ترکاشوند در ادامه با برشمردن این نکته که حل موضوعاتی مانند حاشیه نشینی و یا محرومیت زدایی در مناطق شهری نیازمند افزایش سطح وظایف محول شده به شهرداری است؛ بیان کرد: متاسفانه بر خلاف انتظار ی که ما داشتیم در برنامه ششم توسعه وظایفی که شهرداری می تواند انجام دهد محدودتر شده است.
محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تمام طرح های عمرانی که پایه ریز آن شورای اسلامی شهر بوده است در چند ماه باقیمانده از فعالیت این دوره از شورا افتتاح خواهد شد، گفت: بعد از انتخابات قرار است چند طرح عمرانی مهم شهر به بهره برداری برسد.
در پایان شهردار کرج با اهداء لوح تقدیر از زحمات اعضای شورای چهارم تقدیر کرد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =