۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش مهر، ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در اصفهان از امشب با برگزاری جشن‌های ایام شعبانیه، به شکل رسمی افتتاح می‌شود.

 سید فرهاد قادریان پیش از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز به کار ستاد سید ابراهیم رئیسی در اصفهان که در محل این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: ستاد آیت‌الله رئیسی در اصفهان سابقه قبلی دارد و به فعالیت‌های انتهای سال ۹۵ برمی‌گردد که با عنوان پویش مردمی برای دعوت ازایشان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در شهر اصفهان این حرکت از اواسط اسفندماه آغاز شد و روزی که ایشان حضور در کارزار انتخابانی را پذیرفتند پویش پایان خود را اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در اصفهان با بین اینکه پس از پایان فعالیت پویش، فعالیت ستادی در این مکان آغاز شده است، بیان داشت: تلاش جدی انجام شد تا از تمام ظرفیت‌های طیف‌های مختلف و سلایق سیاسی متعدد که علاقه‌مند به حضور ایشان در فعالیت‌های انتخاباتی هستند در ستاد استفاده شود.

وی با بیان اینکه شامگاه یک شنبه به برکت ایاد شعبانیه این ستاد کار خود با برنامه توسل و برگزاری جشن به شکل رسمی آغاز خواهد کرد، ابراز داشت: ستادهای شهرستان از فردا در ۲۴ شهرستان و ۱۵ منطقه شهری کار خود را آغاز خواهد کرد.

قادریان با بیان اینکه سه ستاد مستقل و مرتبط با ستاد مرکزی به نام‌های ستاد یاس مربوط به فعالیت‌های بانوان، ستاد حبیب برای پیشکسوتان و ستاد جوانان نیز در این زمینه فعالیت خواهند داشت، ابراز داشت: به تدریج تعداد این ستادها افزایش یافته و ستادهای مستقل مردمی هم درکنار این ستادهای اصلی به فعالیت می‌پردازند.

حضور آیت الله رئیسی در اصفهان در روزهای آخر تبلیغات انتخاباتی

وی در ارتباط با زمان سفر آیت‌الله رئیسی به اصفهان ابراز داشت: در روزهای آخر فرصت تبلیغاتی، آقای رئیسی در جمع مردم اصفهان حضور خواهد یافت که جزو آخرین سفرهای استانی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه ستاد آیت‌الله رئیسی در اصفهان جوز اولین ستادهایی است که کار خود را آغاز خواهد کرد، ابراز داشت: در این ارتباط محموله‌های تبلیغاتی، طرح های گرافیکی، فضای رسانه‌های کانال ها و گروه‌ها امشب رونمایی و از فردا کار خود را آغاز خواهند کرد.

دعوت از طیف‌های مختلف سلیقه‌ای برای پیوستن به ستاد

قادریان با تصریح بر این نکته که دوره کارهای متفرق گذشته است و باید فعالیت‌های هماهنگ شکل بگیرد، تاکید کرد: ما از ظرفیت‌هایی که دلسوز کشور و نگران آینده مملکت هستند با هر طیف سنی و سلیقه سیاسی استقبال می‌کنیم تا به این حرکت مردمی و هماهنگ کمک کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اصراری بر فعالیت زیر نظر ستاد آیت‌الله رئیسی نداریم بلکه این ستاد مرکزی تنها هماهنگ کننده حرکت های خودجوش مردمی است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درباره ارتباط ، هماهنگی و همکاری این ستاد با«جمنا» بیان داشت: جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی تاکنون تعیین تکلیف مصداقی در ارتباط با کاندیدای موردحمایت قطعی انجام نداده است و از آن جا که ما مسئول ستاد یک کاندیدا هستیم مشکل برقراری تعامل دقیق داریم.

وی اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی در عین محترم شمردن این سازوکار به آن نپیوسته است و میثاق‌نامه را امضا نکرده بلکه مستقل از جریان‌های سیاسی اعلام حضور داشته است.

قادریان با بیان اینکه بر این اساس نسبت حضور ما نیز در استان به همین شکل خواهد بود، بیان داشت: با این وجود ما ظرفیت مردمی و اجتماعی جمنا را محترم می‌دانیم و از بدنه نیروهای این گروه نیز دعوت کردیم تا در صورت تشخیص متحد با این ستاد به این حرکت حمایتی مشخص ملحق شوند چراکه ما نیز نیاز به استفاده از این ظرفیت مهم داریم.

اکنون زمان حضور در ستادهای انتخاباتی و نه قرارگاه‌های سیاسی و تشکیلاتی است

وی اضافه کرد: اکنون زمان حضور در ستادهای انتخاباتی و نه قرارگاه‌های سیاسی و تشکیلاتی است و هر فرد با هر گفتمانی باید به مصداقی دست یافته و فعایت کند چراکه این مصداق هرچه که باشد تاثیرگاری اولیه آن این است که در جامعه شور انتخاباتی ایجاد می‌کند و در ادامه نیز به انتخاب اصلح کمک خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در ارتباط با تحلیل رفتاری رقبا در این ستاد اظهار داشت: دو دفتر فضای سایبر و رسانه و تحلیل و طراحی در ستاد مرکزی از مدت ها قبل مشغول به کار است، تحلیل رفتاری برنامه‌ها و نقد عملکردی توسط این دفتر آغاز شده و مشغول فعالیت و برنامه‌ریزی در این ارتباط است اما نکته مهم این است که خط قرمز ما بر اساس گفتمان کرامت، ادب و عدم تعرض و تخریب رقیب است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =