تعداد 4 خانه بهداشت ،3 مرکز خدمات جامع سلامت و یک مرکز آموزشگاه بهورزی در شهرستان چرداول در دست احداث می باشد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر امین فلاحی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در گفت و گویی خبر از بهبود فضای فیزیکی مراکز بهداشتی داد.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح تحول سلامت خدمات بسیار خوبی به مردم شهرستان ارائه شده است، یکی از این خدمات افزایش تعداد و گسترش فضای مراکز درمانی و خانه های بهداشت است که توانسته است در افزایش و بهبود سلامت مردم شهرستان تاثیرگذار باشد.

وی گفت :در جهت بهبود فضاي فیزیکی خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت(درمانگاه ) تابعه شهرستان چرداول و ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب تعداد 4 خانه بهداشت ،3 مرکز خدمات جامع سلامت و یک مرکز آموزشگاه بهورزی در دست احداث می باشد..

دکتر فلاحی اعتبار تخصیص یافته را برای این مراکز بالغ بر 60 میلیارد ریال اعلام کرد وخاطرنشان کرد: این چهار خانه بهداشت در روستاهای فرخینوند ،ضميمه بیجنوند، پله کبود و شیرواند در دست احداث اند. همچنین درمانگاه ها در شهرک توحید، صید نظری و پیازآباد زردلان ایجاد می شود که همانطوری که می دانید مرکز پیازآباد به دلیل محرومیت منطقه زردلان و دور افتاده بودن آن در ایجاد عدالت درمانی در شهرستان دارای اهمیت بسیاری است که امیدواریم کماکان خدمات به این مردم شریف ادامه یابد و به لطف دولت تدبیر و امید این منطقه از سایه محرومیت خارج گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =