تمامی جنبه های توسعه ملی به توسعه صنعت حمل و نقل مرتبط است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : تمامی جنبه های توسعه ملی در گرو توسعه صنعت حمل و نقل است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مهندس احمد آفرین محمد زاده ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات تمامي خدمتگزاران صديق به اين نظام مقدس و قدرداني از تلاشهاي همه دست اندركاران بخش هاي مختلف حمل و نقل در استان ، از مازندران به عنوان يك استان ويژه و استراتژيك در منطقه ياد كرد و افزود: با توجه به اهميتي كه صنعت حمل و نقل در توسعه كليه امور اعم از اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي ، سياسي و جذب توريست به استان داشته ، بايد تمامي دستگاه ها در اين بخش نسبت به پيشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.
وي در ادامه براستاندارد سازي راه هاي استان تاكيد و اظهار داشت : علاوه بر استاندارد سازي راهها ، بايد به مقوله استانداردسازي خودروها و نظارت بر مراكز معاينه فني آنان نيز نگاه ويژه شود.
مهندس محمدزاده پياده نمودن روشهاي صحيح و مناسب مديريتي ، اطلاع رساني ، تبليغات از طريق رسانه ها را از برنامه هاي مهم براي كاهش سوانح رانندگي دانست و اظهار داشت : با توجه به فرا رسيدن تابستان و تعطيلات پاياني ماه مبارك رمضان ضروري است جاده هاي استان به دليل وجود ميليوني مسافر و گردشگر ايمن باشد.
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران آموزش و فرهنگ سازي را از جمله عوامل موثر در جهت كاهش تصادفات نام برد و خاطر نشان ساخت : مي توان با بكار گيري تمهيدات مهندسي كنترل و نظارت _ تبليغات كافي _ اطلاع رساني عمومي _ آموزش فراگير _ راهنمايي و ارشاد خاطيان گامي به سوي ارتقاء‌ و اعتلاي فرهنگ ايمني و به تبع آن كاهش سوانح رانندگي برداريم.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =