وفاق و همدلی مدیریت شهری کرج توسعه پایدار زیرساخت های شهری را محقق ساخته است

شهردار کرج گفت: طی چهار سال گذشته وفاق و همدلی مدیریت شهری این کلانشهر موجب رقم خوردن اقداماتی نظیر توسعه عادلانه و بی نظیر فضای سبز شهری، آغاز عملیات بزرگراه شمالی، بهره برداری از تونل ها و تقاطعات غیر هم سطح، راه اندازی پل های مکانیزه و همچنین بهسازی بافت های فرسوده شد که تمامی عملیات های اجرایی مذکور برپایه توجه به اصل اقتصاد مقاومتی و مهندسی ارزشی بوده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند این مطلب را بیان کرد و گفت: از شروع فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج با وجود کاهش محسوس درآمدهای شهرداری این کلانشهر، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی با هدف ارتقاء زیرساخت‌های شهری و افزایش رفاه شهروندی با قوت هر چه تمام ادامه داشته و رشد شهر قابل توجه بوده است.
شهردار کرج اظهار داشت: با برنامه ریزی های کارشناسانه در این مدت، طرح‌ها و پروژه‌های متعدد مدنظر مدیریت شهری کرج، افتتاح و بهره‌برداری شد که این مهم گامی مثبت و سازنده در راستای تحقق توسعه پایدار در شهر محسوب می‌شود.
ترکاشوند ادامه داد: در حوزه نرم افزاری نیز شهرداری کرج به سمت سامانه های هوشمند و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سوق پیدا کرده است؛ توسعه شبکه جمع آوری آب های سطحی، مکانیزه شدن خدمات شهری و توسعه مطلوب حمل و نقل عمومی از دیگر اقداماتی بوده که با ارتباط متقابل اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلانشهر در این چهار سال محقق گردید.
این مسئول گفت: افزایش بهره وری و نیروی کار با استفاده از ارتقاء آموزش، توجیه اقتصادی و فنی طرحهای خدماتی مورد نیاز شهروندان و... نیز از جمله دغدغه های شهرداری کرج طی این سالها بوده است که تا حد قابل قبولی توانسته در آن به موفقیت دست پیدا کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =