۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیر انجمن صنایع لبنی نوشت:با توجه به رفع نواقص اسناد درخواست برخی از شرکت های لبنی پیش بینی می شود که نرخ های جدید تا پایان هفته اعلام شود.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی درخواست افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت اظهار داشت: اگرچه سازمان حمایت پس از بررسی و کارشناسی درخواست کارخانجات لبنی قرار  بود که هفته گذشته نرخ جدید برای سه محصول شیر، پنیر و ماست را اعلام کند اما این امر تاکنون صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه امکان پیش بینی نرخ جدید محصولات لبنی وجود ندارد،  افزود: تمامی اسناد و دفاتر قانونی تعدادی از شرکت های بزرگ لبنی از سوی سازمان حمایت در حال بررسی است از این رو تا اعلام نتایج گزارشات حسابرسی نمی توان پیش بینی در این زمینه داشت.

باکری ادامه داد: با توجه به رفع نواقص اسناد درخواست برخی از شرکت های لبنی پیش بینی می شود که نرخ های جدید تا پایان هفته اعلام شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان افزایش قیمت در شرایط کنونی را امری نادرست می دانند، تصریح کرد: سازمان حمایت پیش از بررسی وضعیت تقاضا در بازار اقدام به بررسی  قیمت تمام شده محصول کرد تا مشخص شود که قیمت های فعلی موجب ضرر و زیان شرکت های لبنی نباشد.

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    0 0
    آخ جون تعجب کردم چرا گرون نشد