در ۵ تیر، پربازدیدترین و مهمترین اخبار به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اختصاص داشت.

در صدر اخبار امروز مصادف با عید سعید فطر، فرمایشات رهبر معظم انقلاب به چشم می خورد. رهبرمعظم انقلاب فرمودند: آتش به اختیار به معنی فحاشی نیست.

پس از آن، پربازدیدترین مطالب سرویس سیاسی به کنایه‎های معنادار اشعار قبل از نماز عیدفطر به روحانی اختصاص داشت. ظاهرا واکنش‎ها به مداح عید فطر هم پربازدید بود. عده ای او را بدسلیقه و مطیع نفس یا آتش به اختیار کار تمیز خواندند.

در اخبار سرویس اقتصادی ماجراهای پژوی جدید همچنان در صدر اخبار است. از جمله توضیح وزارت صنعت درخصوص قیمت پژو ۲۰۰۸ بازدید زیادی داشت. همچنین عنوان شده که ایران حاضر به لغو تعرفه واردات گندم نشده است. در این سرویس خمیازه بازار مسکن زیر سایه رمضان هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر اعتراض بازیگر «زیر پای مادر» به سانسور قسمت آخر این سریال پربازدید بود. همچنین گروهی از هنرمندان اعلام کردند به علت بی‌احترامی‌های شهرزاد روی صحنه نمی‌رویم! در این سرویس واکنش تند شاعر مطرح به برخی حواشی نماز عید فطر هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه اعلام شد ایران براى طبیعت‌گری فقط شمال نیست. پس از آن، خبر پربازدید بعدی به  اعلام ساعات پر تصادف جاده‌ها اختصاص داشت و گزارشی از خیابان ۲ کیلومتری با۲۰ قهوه‌خانه! هم بازدید زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس بین الملل اعلام شد ارتش سوریه به اسراییل هشدار داد. همچنین در اقدامی متقابل وزیر جنگ اسراییل هم به سوریه هشدار داد. در آن سوی کره زمین هم نقشه کره‌جنوبی برای ترور رهبر کره‌شمالی لو رفت و این سه خبر، از همه پربازدیدتر شد.

در سرویس فناوری اطلاعات فاش شد که واتس‌اَپ در برخی کشورها منبع اصلی دریافت خبر شده است!

در سرویس طنز هم زغال خوب و مواد خالص کار دست بعضی ها داد!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =