مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ، گفت : برگزاری جشنواره های رضوی در استان فرصتی مناسب برای معرفت افزایی در تبیین سیره اهل بیت (ع) است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به میزبانی لرستان از جشنواره ملی رضوی با موضوع خوشنویسی رضوی، گفت: جامعه امروز ما بیشتر از هر زمانی نیازمند تبیین سیره اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به استقبال مردم ولایی جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسلمانان از زیارت امام رضا(ع )، وجود این امام همام در ایران را گنجینه بزرگی دانست و افزود: بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) فضای معنوی کشور را تحت‌الشعاع خویش قرار داده است و ما باید تلاش کنیم این زیارت توأم با معرفت و شناخت باشد

مهدوی  با بیان این‌که برگزاری جشنواره رضوی فرصت مناسبی برای معرفت‌افزایی است، عنوان کرد: ما باید با برگزاری این‌گونه برنامه ها در جهت تبیین سیره رضوی معرفت‌افزایی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در برگزاری جشنواره رضوی در جهت تبیین سیره رضوی، باید به خروجی برنامه‌ها و همایش توجه داشته باشیم، گفت: در این جشنواره‌ها که محتوای بسیار اثرگذاری دارند، کار علمی و کتابخانه‌ای به تنهایی صورت گیرد.

سعید مهدوی  تصریح کرد: باید در راستای برگزاری جشنواره رضوی تلاش شود که خروجی این‌گونه برنامه‌ها در متن زندگی مردم و جامعه جاری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان تبیین و گسترش سیره عملی و رفتاری امام رضا(ع) در جامعه و زندگی مردم را مهمترین اهداف برگزاری جشنواره های رضوی، با موضوعات گوناگون، عنوان کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =