هر یتیم ازنایی دارای ۴ حامی است/ حامیان فرزندان معنوی

حامیان طرح «اکرام ایتام » ۱۷۷ میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فرزندان معنوی خود درسال‌جاری کمک کردند که از این رقم بیش از ۱۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب ایتام تحت تکفل واریز شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا از افزایش یازده درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی حامیان طرح اکرام در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 قاسم اسدی با اشاره به اینکه حامیان طرح «اکرام ایتام » ۱۷۷ میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فرزندان معنوی خود درسال‌جاری کمک کرده‌اند، گفت: حامیان بیش از ۱۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب ایتام تحت تکفل خود واریز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمک های نقدی حامیان به طور مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود، بیان کرد: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام، آنان را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

اسدی با اشاره به اینکه ۲۷۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ازنا قرار دارند، افزود: بیش از ۹۲۰ حامی با کمک های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود، کفالت ایتام تحت حمایت را برعهده گرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا با اعلام اینکه تمامی ایتام تحت حمایت دارای حامی هستند، یادآور شد: هر یتیم ازنایی به طور میانگین دارای ۴ حامی است که این امر موجب شده است ایتام تحت حمایت از پشتوانه محکمی برای آینده خود برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه حامیان طرح «محسنین» نیز بیش از ۲۳میلیون تومان به صورت نقدی به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: کمک های حامیان علاوه بر مرتفع ساختن مشکلات مددجویان تحت حمایت موجب دلگرمی مضاعف کانون خانواده‌های آنان می‌شود.

اسدی با بیان اینکه بیش از ۲۸۰ حامی تکفل فرزندان مشمول طرح «محسنین» را برعهده دارند، اعلام کرد: ۱۵۷ نفر از خانواده‌های تحت حمایت که سرپرست آنان به دلیل بیماری، از کار افتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست، در قالب طرح «محسنین» توسط حامیان حمایت می‌شوند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =