اشتری: نیروی انتظامی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیش‌قدم است

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیش‌قدم است.

سردار حسین اشتری امروز 23 مرداد ماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی کشور است و در واقع مامن و پناهگاه مردم است و از طرفی در مقابل مجرمان با اقتدار عمل می‌کند که موجب رعب، وحشت و دلهره در آنان شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیش‌ قدم است، ادامه داد: در خراسان رضوی به دلیل وجود حرم مطهر رضوی نگاه خاصی وجود دارد و نیروی انتظامی باید تمام توان خود را بگذارد تا مردم این استان و زائران با امنیت کامل زیارت کنند.

فرمانده ناجا گفت: مشهد و خراسان رضوی سرشار از نیروهای با تجربه، متدین و کارآزموده است.

اشتری افزود: موضوع امنیت برای تمام جوامع بشری هم مردم و هم حاکمیت امری مهم تلقی می‌شود و نعمت امنیت در ایران برای هیچ‌کسی پوشیده نیست امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری، هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی، دستگاه‌های قضایی و حمایت‌های مردم ایران کشوری با ثبات، امن و دارای آرامش داریم.

وی گفت: جایگاه دستگاه‌هایی که حافظ امنیت هستند جایگاه رفیعی است؛ برقراری نظم و امنیت یک کار جمعی است و همه باید برای رسیدن به هدف متعالی همکاری کنند، نیروی انتظامی توانسته با تعامل خوبی که با دستگاه‌های مسئول دارد و ارتباط مستمری که با مردم داشته ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد و امروز اعتمادی که مردم به نیروی انتظامی دارند بالاترین سرمایه برای ما است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امیدواریم این همدلی، هم‌زبانی و هم‌فکری روز به روز تقویت شود و نتیجه آن آرامش برای مردم باشد؛ همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «نیروی انتظامی باید نیروی مقتدر و توام با رافت، مهربانی و عدالت باشد»، اقتدار برای کسانی است که قانون‌شکن بوده و به حقوق مردم تجاوز می‌کنند.

اشتری با بیان اینکه حاشیه‌نشینی ، ورود کالاهای قاچاق و موادمخدر جزو اولویت‌های خراسان رضوی است، گفت: خراسان رضوی از نظر شاخص‌های امنیت در ردیف استان‌های خوب ما قرار دارد.

سردار غلامعلی کریمی، فرمانده انتظامی جدید خراسان رضوی نیز در این مراسم، گفت: اولویت خراسان رضوی موضوعات امنیت، برخورد با ناامنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، یقین دارم که با پشتیبانی دستگاه‌ها، نهادها و استفاده از ظرفیت استان می‌توان در جهت پایداری امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداشت.

وی گفت: همچنین برنامه‌هایی برای پیشرفت خدمات انتظامی در دست داریم.

در این مراسم سردار غلامعلی کریمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی خراسان رضوی و سردار بهمن امیری‌مقدم نیز به عنوان جانشین معاونت عملیات ناجا و مشاور فرمانده ناجا منصوب شدند.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =