در ۲۶ مرداد، همچنان اخبار مربوط به روز سوم بررسی رای اعتماد به کابینه، پرطرفدارتر از بقیه اخبار است.

در سرویس سیاسی بیشترین بازدید به روز سوم بررسی کابینه و گزارشی درباره وزیر بدون مخالف روحانی اختصاص داشت. پس از آن، یک گزارش روزنامه کیهان پربازدید بود که نوشت:  کروبی را وسوسه کرده‎اند که اعتصاب غذا کند! در این سرویس برای مردم مهم بود بدانند سپاه چه زمانی انتقام سختی از داعش خواهد گرفت؟

در سرویس اقتصادی گزارشی درباره جزییات افزایش حق بیمه شخص ثالث بازدید زیادی داشت. همچنین اعلام شد که ۲۱ محصول پارس‌خودرو گران شده است. ۳ علامت جدید خروج مسکن از رکود بدون گرانی هم برای مخاطبان این سرویس مهم بود.

سر درآوردن از درخواست خانم بازیگر برای توقیف فیلمی که خودش در آن بازی کرده است برای مخاطبان سرویس فرهنگی مهم بود. همچنین در این سرویس آشنایی با فرهنگ آزادگی از شهید محمد شهسواری تا شهید محسن حججی پربازدید بود و گفت‌و‌گوی چالشی رامبد جوان با مهمان روحانی برنامه «خندوانه» بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه معرفی وزیری که هیچ مخالفی برایش ثبت نام نکرد بازدید زیادی داشت. پس از آن، عنوان شد یک دکتر می خواهد با زالو، سکته مغزی را درمان کند! همچنین گزارشی درباره شیوع عجیب پدیده گروگانگیری ایرانیان در کشور همسایه! هم پربازدید بود.

 در سرویس بین الملل موضع دوپهلوی ریاض برای برقراری رابطه با ایران بازدید زیادی داشت. پس از آن، واکنش بوش پدر و پسر به موضع جنجالی اخیر ترامپ مخاطبان فراوانی داشت تا خبر پربازدید بعدی بگوید عربستان گذرگاه خود را به روی قطر باز کرد!

در سرویس طنز هم پشت‌پرده عدم معرفی وزیر زن لو رفت.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =