اقدامات جمعی با کمک و تعامل مدیران ارشد استانی به سرانجام رسیده است

در جریان برگزاری آخرین جلسه رسمی شورای شهر کرج علی ترکاشوند شهردار این کلانشهر ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان عالی رتبه استان البرز بیان کرد: کار های جمعی و با کمک تعامل مدیران ارشد استان در این چند سال به سرانجام رسیده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته موانع و تاسیسات شهری با کمک مسئولان استان برطرف شده است، گفت: در بحث حوزه خدمات شهری تعاملات خوبی را از مسئولان استان دریافت کرده ایم که جا دارد از زحمات نماینده ولی فقیه در استان البرز و رهنمودهای ایشان در این چهار سال فعالیت کمال تشکر را داشته باشم.
وی با تشکر از اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت مدیریت شهری کرج در چند سال اخیر افزود: اقدامات انجام شده در دوره چهارم و در راستای خدمت به مردم بسیار برتر از دوره های قبل است.
ترکاشوند ادامه داد: در بحث پرداخت هزینه های جاری، کارهای بزرگی با مدیریت هزینه ها انجام شد و با جسارت و شجاعت شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم در شرایطی که رکود اقتصادی بر کسی پوشیده نیست کارهای خوبِ ماندگار و مورد نیاز در شهر کرج انجام شد.
وی اشاره کرد: با ادامه بلوار ماهان و تکمیل آن دوره چهارم فعالیت شورای اسلامی شهر کرج، ستون فقرات جدید در شهر فراهم شده است که نقش موثری در کاهش ترافیک این کلانشهر داشته است.  
شهرداری کرج در ادامه به پروژه جنگل کاری شمال باغستان و دهکده تفریحی- گردشگری کرج اشاره کرد و گفت: این پروژه گوشه ای از فعالیت های چهارساله در حوزه فضای سبز است.
وی ‌با آرزوی سلامتی و سرافرازی برای اعضای شورای دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر کرج افزود: رای مردم نزد منتخبین آنها به امانت است و امید می رود در دوره پنجم نیز مانند دوره چهارم به خوبی از این آرا محافظت شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =