اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت نخست راه و شهرسازی مازندران

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست خود با رؤسای ادارات تابعه این اداره کل بر اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین مازندران- محمود ذوالفقاری در اين نشست عنوان نمود : بايد همچون گذشته با تلاش و جديت براي اهداف و برنامه هاي اين اداره كل از هيچ كوششي دريغ نكرده و با تمام توان و امكانات براي تسریع در اجرای پروژه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام با بهره گیری از امکانات موجود در این استان ولایتمدار بکوشیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به نقش تاثیرگذار وزارت راه و شهرسازی در استان افزود : وزارت راه و شهرسازی با توجه به گستردگی و تنوع ارائه خدمات در کشور و استان نقش بسیار پررنگ و تاثیرگذاری دارد و این تاثیرگذاری و بهبود ارائه خدمت در سطوح مختلف به هموطنان عزیز میسور نخواهد شد مگر با تلاش ، پشتکار و همت بالای تمامی کارکنان ، کارشناسان و مدیران در تمامی سطوح .

محمود ذوالفقاری خاطرنشان ساخت : اولویت نخست راه و شهرسازی مازندران اتمام پروژه های نیمه تمام در استان است و در این راستا با بسیج تمامی امکانات و بکارگیری همه عوامل در تلاش هستیم تا پروژه های نیمه تمام در استان را با جدیت پیگیری و به سرانجام برسانیم تا انشااله کام مردم شریف استان از بهره برداری و افتتاح این پروژه ها شیرین شود .

محمود ذوالفقاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد : روسای ادارات باید ارتباط موثر با فرمانداران ، نمایندگان و ائمه جمعه و جماعت داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره گیری نمایند .

محمود ذوالفقاری در بخشی دیگر از سخنان خود پیگیری سیاست های وزارت راه و شهرسازی در مجموعه استان و شهرستان ، پیگیری اهداف و تکالیفی که در برنامه ششم توسعه برعهده وزارت راه و شهرسازی می باشد را از جمله برنامه هایی برشمرد که روسای ادارات می بایست به جد بدنبال آن باشند .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به بهره گیری از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت االمال در استان افزود : روسای ادارات با پیگیری های مستمر و ایجاد ارتباط موثر از ظرفیت های این حوزه بهره جسته و برای حفظ و حراست از حقوق دولتی و بیت المال تلاش نمایند .

وی همچنین به راه اندازی ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان اشاره و تسریع نمود : اعتبارات خوبی در این حوزه پیش بینی شده و در محدوده سکونتگاه های غیر رسمی مشکلاتی وجود دارد که انشااله با جذب اعتبارات لازم نسبت به تعیین محدوده تاریخی در شهرستان و حل مشکلات و معضلات در این حوزه تلاش نماییم .

لحاظ نمودن سر فصل های ایمنی در پروژه ای مشارکتی راه روستایی تاکید بر حضور روسای ادارات در روز ملاقات عمومی در محل کار ، نظارت دقیق بر پروژه ها از جمله موارد دیگری بودندکه سرپرست راه و شهرسازی مازندران در جلسه شورای اداری عنوان نمودند.

محمود ذوالفقاری در اين نشست به بكارگيري از توان اجرايي مسولين ذيربط و اطلاع آنان از موانع و پيشرفتهاي پروژه هاي شهرستانها و تلاش در جهت تسريع در اجراي پروژه هاي بخش ساخت و توسعه راه ، فنی و اجرایی ، معماری و شهرسازی ، بافت فرسوده ، راه روستای و مسكن مهر تاكيد ويژه نمود.


گفتني است در اين نشست گزارشی در خصوص نظارت عالیه بر ساخت و سازها و ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، مباحث حقوقی در راه و شهرسازی ارائه و تمامي مديريتها و روساي ادارات تابعه مشكلات و موانع اجرايي و اداري خود را مطرح نمودند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =